Topul celor mai valoroase branduri auto din 2015

Compania Millward Brown a publicat topul celor mai valoroase branduri din lume. Anul acesta, Apple reușește să detroneze Google și să revină în fruntea clasamentului.

În zona auto, Toyota continuă să țină și anul acesta capul de afis fiind catalogat drept cel mai valoros brand din acest sector. Producătorul nipon a fost cotat la 28,9 miliarde de dolari, o scădere cu 2 procente comparativ cu anul trecut. Așa cum era de așteptat, diminuarea cotei de piață a fost determinată de scandalul Takata. În ultimii 10 ani, Toyota s-a clasat pe prima poziție a acestui top de opt ori.

Pe poziția secundă a topului s-a clasat BMW cu o cotă de 26,4 miliarde de dolari, în timp ce poziția cu numărul trei a fost ocupată de rivalii de la Mercedes-Benz cu 21,8 miliarde de dolari.

 

Topul cele mai valoroase branduri auto din 2015

1. Toyota – 28.9 miliarde de dolari
2. BMW – 26.4 miliarde de dolari
3. Mercedes – 21.8 miliarde de dolari
4. Honda 13.3 miliarde de dolari
5. Ford – 13.1 miliarde de dolari
6. Nissan – 11.4 miliarde de dolari
7. Audi – 10.1 miliarde de dolari
8. Volkswagen – 9.3 miliarde de dolari
9. Land Rover – 5 miliarde de dolari
10. Lexus – 4.3 miliarde de dolari

Sursa | Millward Brown