Ambele limuzine BMW în chestiune sunt tratate în două nuanțe, una ton pe ton (pe acesta l-am numi „the Blue ride'), iar cealaltă mizează pe un contrast mai evident între două nuanțe clare (pe acesta l-am numi „Horizon upside-down', deoarece bleu-ul ca de cer se află jos, iar cenușiul solului se află pe pavilion).
Aceste două versiuni BMW Seria 7 Individual „de-a gata' pe care BMW România le expune acum în București, vor fi produse fiecare în câte patru exemplare la nivel mondial. Câte trei sunt oferite spre vânzare în România. Bineînțeles, nuanțele vizibile în tratarea cromatică a acestor mașini nu sunt în mod obișnuit disponibile în catalogul Seriei 7. Cele două configurații cromatice „two-tone' folosesc Tanzanite Blue – partea superioară/San Marino Blue Metallic – partea inferioară; respectiv Barcelona Blue – partea superioară/Space Silver – partea inferioară.
Cele două combinaţii de culori ies în evidenţă şi păstrează o notă rafinată şi discretă. Notele sofisticate de albastru de la exterior sunt complimentate de configuraţii la interior în nuanţe calde, deschise, cu piele Merino Smoke White sau Amarone Brown. Eleganţa palatei de culori este completată de inovaţiile high-tech unice din BMW Seria 7 – BMW Theater Screen sau portierele automate ce pot fi controlate inclusiv din aplicaţia MyBMW pentru smartphone.
Configuraţiile în două culori din spectrul extins de opţiuni reprezintă o premieră absolută pentru gama BMW, introdusă o dată cu noua generaţie BMW Seria 7. Această abordare cromatică rezervată pentru modelele de lux diversifică semnificativ gama de opţiuni pentru limuzina de top a mărcii. Ca parte a programului BMW Individual, clienții au la dispoziție patru categorii de vopsea pentru a configura propriul model BMW Seria 7: metalizat, uni, frozen mat și two-tone, ajungând la un total de 135 de opţiuni. Gama de opţiuni este prezentată de BMW Individual Visualizer – un configurator dedicat exclusiv pentru a explora întreaga gamă de personalizare cromatică. Această aplicaţie poate fi accesată aici: https://individual.bmw-m.com/en-RO
BMW Individual a fost un program lansat în 1992, în cadrul Salonului Auto de la Geneva. În același an, pentru a arăta valoarea posibilităților de personalizare, era prezentat un model special realizat împreună cu și pentru Karl Lagerfeld. Modelul ieșea în evidență printr-o combinație a două culori, Argintiu Sterling – Negru, cu o linie de evidențiere în culoarea verde. La interior se prezintă o combinație de piele Walknappa – Nubuk argintie şi cusături verzi. Automobilul era optimizat pentru Lagerfeld, care prefera locul pasagerului din față. Aici se regăsea un fax în torpedou și o serie de spații de depozitare speciale pentru agenda creatorului de modă, pentru camera foto de care era nedespărțit, și pentru alte obiecte personale. Ce mă fascinează este reîntoarcerea conceptului tradițional – la comandă – pentru automobil; în fundal are tehnica perfectă BMW, dar mașina în sine este un obiect de lux, care nu amintește de automobilul de serie', declara Lagerfeld la acea vreme.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/12/P90627339_highRes_pictures-and-gallery.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2015/06/bmw-individual-7.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/11/cuplu-elegant-cumpara-masina-noua-21753.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)