Al treilea model al gamei R-S, versiunea break a lui XFR-S intra in clubul exclusiv al masinilor care ating 300 km/h.
Comparativ cu XFR, motorul V8 supralimentat cu compresor de 5 litri furnizeaza 550 CP si 680 Nm, cu 40 CP, respectiv 55 Nm mai mult. Plusul de putere si cuplu a fost obtinut prin revizuirea sistemului de management al motorului si optimizarea fluxului de aer la admisie si evacuare.
550 CP
are noul
XFR-S Sportbrake
Echipat cu transmisia automata cu opt trepte Quickshift dezvoltata pentru F-Type, XFR-S Sportbrake accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde iar viteza maxima este limitata la 300 km/h.
Fata de limuzina, din cauza masei suplimnetare care apasa pe puntea spate, suspensia spate a fost modificata, iar diferentialul blocabil de pe spate a fost recalibrat.
Sistemul de franare de inalta performanta dispune de discuri de frana de 380 mm in fata si 376 mm in spate.
XFR-S are standard sistem audio Meridian cu 12 difuzoare de 380W. Optional, se ofera un sistem audio Meridian de 825W cu 18 difuzoare.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2014/02/image00710.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)