Imobiliare – Cum arată anunțurile care prezintă credibilitate pentru cumpărători

Anunțurile imobiliare sunt cel mai bun instrument pentru tranzacțiile privind cumpărarea, vânzarea ori închirierea bunurilor imobile. Cum multe dintre acestea sunt înșelătoare, potențialii clienți au învățat să facă selecții.

Piața de imobiliare din România este mereu în creștere. Cererea este mare, iar oferta, pe măsură. Prin urmare, există și o sumedenie de site-uri cu anunțuri imobiliare, care au înlocuit cu mult succes învechitele anunțuri telegrafice, plătite la literă sau la cuvânt, în ziare sau publicații tipărite de profil. Acum avem la dispoziție o gamă variată de instrumente de promovare a tranzacțiilor imobiliare dorite. Dar cel mai important este să le și folosim corect. Căci nu sunt puține cazurile în care anunțurile s-au dovedit a fi înșelătoare.

Anunțurile imobiliare se fac cu cap

În zilele noastre, mijloacele multimedia de promovare reprezintă un atu valoros. Doar că degeaba le avem la dispoziție dacă nu știm să le folosim. Este esențial să poți crea anunțuri convingătoare, captivante, care vând rapid. Și, cel mai important, trebuie să fie credibile!

Pentru asta, rolul crucial îl au fotografiile reale ale imobilului, cât mai multe la număr și cu detalii cât mai relevante. În zadar vei specifica prin vorbe că ai adus îmbunătățiri. O poză clară face cât o mie de cuvinte. Și trebuie să iei în calcul că potențialul client vrea să găsească la vizionare ceea ce a văzut în fotografii.

În plus, redlama e sufletul comerțului. Cu cât știi să fii mai creativ, cu atât ai șanse mai mari să atragi clienți. Nu uita să specifici avantajele poziționării imobilului! Spre exemplu, dacă are în vecinătate școli, piețe, parcuri, mijloace de transport în comun.

Vorba multă, sărăcia omului

Așa spune zicala străveche. Și mult adevăr conține! Căci anunțurile imobiliare atrăgătoare și credibile nu sunt compuneri. Un titlu consistent nu înseamnă „Merită văzut!”. Mai degrabă, o descriere succintă a imobilului atrage. Spre exemplu, „Apartament ieftin, 2 camere, decomandat, centru” sună tentant.

Conținutul anunțului trebuie să dezvolte toate detaliile care l-ar putea interesa pe potențialul cumpărător. Inclusiv materialele din care au fost făcute tocurile ușilor, dacă este cazul. Este obligatoriu să furnizezi informații reale, concise. Suprafața utilă trebuie menționată și nu se va confunda niciodată cu suprafața construită. La fel de importantă este onestitatea cu privire la anul de construcție.

În cazul în care colaborezi cu agenții imobiliare, specifică asta în anunț și trece acolo și comisionul la care să se aștepte potențialii clienți. Cu cât informațiile oferite sunt mai detaliate și reale, cu atât șansele ca anunțurile imobiliare să fie credibile cresc.

Adaugă un comentariu