Tot la Frankfurt am putut vedea și conceptul Tiguan GTE, cu un sistem de propulsie ce propune un consum de doar 1,9 l/100 km.
Acesta este primul SUV plug-in hibrid din gama VW și integrează propulsia de la Golf GTE. Un motor electric permite rularea fără emisii pe o distanță de 50 km, motorul termic utilizat fiind un 1.4 TSI de 115 CP. Acumulatorii sunt litiu-ion și au o capacitate de 13,0 kWh. În modul electric viteza maximă este de 130 km/h. Cu ajutorul ambelor propulsoare (218 CP), prin intermediul unei cutii DSG, Tiguan GTE accelerează de la 0-100 km/h în doar 8,1 secunde și are o viteză maximă de 200 km/h. Deși este denumit Concept, Tiguan GTE va intra destul de repede în producția de serie.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2015/09/DB2015AU01347_large.JPG.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/04/Ultimele-VW-motoare-combustie-001.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2022/04/VW-Tiguan-PHEV-001-e1649107538315.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2021/03/VW-Tiguan-facelift-001.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)