Oficial: Mercedes-AMG C 63 – Sportivul din Stuttgart

Mercedes a prezentat noile AMG C 63 si AMG C 63 S, cu doar cateva zile inainte de debutul din cadrul Salonului Auto de la Paris.

Asa cum probabil ati observat, nemtii au schimbat denumirea modelului, mergand pe aceeasi solutie ca si in cazul lui Mercedes-AMG GT.

La nivel exterior, Mercedes-AMG C 63 si C 63 S vin cu o serie de accesorii sport menite sa imbunatateasca si mai mult aspectul agresiv al neamtului. Asa cum ne-am obisnuit pana acum, oficialii din Stuttgart vor oferi acest model in versiunea sedan si in cea break.

O alta noutate cu care Mercedes soseste este prezenta unei versiuni S, pozitionata, fireste, mai sus in gama. Sub capota, noul Mercedes-AMG C 63 dispune de unitatea M 177, o ruda foarte apropiata a motorului M 178, propulsor regasit pe AMG GT.

Mercedes-AMG C 63  (BR 205); 2014

Agregatul M 177 are 4,0 litri si o dispunere a celor 8 cilindri in V. In versiunea C 63, acesta ofera 476 CP intre 5.500 rpm si 6.250 rpm si 650 Nm intre 1.750 si 4.500 rpm. In aceste conditii, sedanul va alerga de la 0 la 100 km/h in 4,1 secunde, iar viteza maxima va fi limitata electronic la 250 km/h. Resursele unitatii bi-turbo vor fi puse in valoare cu ajutorul unei transmisii AMG SpeedShift MCT cu sapte rapoarte si prin intermediul unui diferential mecanic.

Pe versiunea C 63 S, acelasi propulsor se lauda cu 510 CP, disponibili tot intre 5.500 si 6.250 rpm si cu un cuplu motor de 700 Nm, oferit intre 1.750 si 4.500 rpm. Sprintul 0 – 100 km/h este mai rapid cu 0,1 secunde, iar viteza maxima se opreste tot in dreptul valorii de 250 km/h, aceasta fiind limitata electronic. Ca si in cazul lui C 63, versiunea S dispune de transmisia AMG SpeedShift MCT cu sapte rapoarte, insa primeste un diferential electronic.

Transmisia montata de nemti vine acum cu trei moduri de rulare: Controlled Efficiency’, Sport’ si Sport +’, iar pe versiunea S exista si modul “Race”.

In dreptul capitolului consum de carburant, nemtii anunta 8,2 litri la suta de kilometri pentru AMG C 63, respectiv 8,4 – 8,2 pentru AMG C 63 S. Emisiile de CO2 au si ele la o valoare decente, cu 192 de grame per kilometru pentru C 63 si intre 195 si 192 pentru C 63 S.

Asa cum era de asteptat, Mercedes-AMG C 63 va fi disponibil si intr-o versiune de debut, botezata Edition 1. Aceasta soseste cu o serie de accesorii la nivel exterior, cu pachetul Night si cu cateva elemente speciale pentru interior.

Mercedes-AMG C 63 S (BR 205); 2014

Noul Mercedes-AMG C 63 S sedan va fi disponibil incepand cu luna februarie a anului urmator, in timp ce versiunea mai docila va debuta in luna aprilie in ambele variante de caroserie.

Adaugă un comentariu