BMW Seria 6 Gran Turismo primește un plus de personalitate cu cel mai recent facelift

Una dintre cele mai sofisticate executive de la BMW a trecut prin penițele designerilor. BMW Seria 6 Gran Turismo arată mai bine ca oricând!

Citește și:

Îndrăzneț: așa ar arăta o Dacia 1300 dacă ar fi lansată în 2020

Dintre modelele BMW în privința căruia cineva ar putea avea stări contradictorii, probabil că Seria 6 Gran Turismo ar ocupa primul loc într-un asemenea clasament. Fie îți place, fie o urăști. Însă designerii BMW s-au străduit ca odată cu acest facelift să încline balanța către una dintre părți; și noi credem că au reușit.

Rotunjimile lui BMW Seria 6 GT au fost cu succes atenuate prin linii mai clare și muchii pronunțate, însă fără a i se altera în vreun fel eleganța pe care o urmărește. Citând din comunicatul BMW, designul lui Seria 6 Gran Turismo „rafinează profilul sportiv și caracteristicile distinctive ale modelului cu cinci uși dinamic’. La exterior, această mare schimbare este dată de grila mărită (firește!) și de noile faruri alungite — care vin din standard cu tehnologia Adaptive LED; opțional pot primi Laserlight. Și rotunjimile posteriorului generos au fost diminuate mulțumită designului blocurilor optice și a părții inferioare a spatelui.

La interior, BMW Seria 6 Gran Turismo este oferit acum cu Live Cockpit Professional (cu instrumentar de bord digital și ecran central de 12,3 inci) ca dotare standard. Sistemul de operare BMW Operating System 7 pe care îl găsești acum și pe Seria 6 Gran Turismo se bucură de update-uri over-the-air și de un sistem de navigație cloud.

Printre noutăți se numără și suita de butoane de pe tunelul median și volanul multifuncțional cu un nou design. Lista de dotări standard include și tapițeria din piele și scaunele față electrice. Luminile ambientale dinamice, climatizarea pe patru zone, plafonul panoramic și sistemul audio Bowers & Wilkins se regăsesc pe lista de opționale disponibile.

Motorizările disponibile la lansare pentru Seria 6 Gran Turismo sunt 630i, 640i xDrive, 620d, 630d xDrive și 640d xDrive, cea din urmă fiind și cea mai performantă: 345 CP și 700 Nm (o-100 km/h în 5,3 secunde). Toate se înscriu în norma de emisii Euro 6d și sunt cuplate unei transmisii automate cu opt trepte.

De asemenea, toate versiunile lui Seria 6 Gran Turismo dispun de un sistem mild hybrid 48V, care adaugă 11 CP atunci când mașina are nevoie de resurse suplimentare. Însă scopul sistemului este mai degrabă reducerea consumului și a emisiilor decât suplimentarea resurselor de putere.

Ca și până acum, confortul este un atribut pe care Seria 6 Gran Turismo l-a urmărit: puntea spate primește suspensie pe aer; opțional, și puntea față poate fi echipată cu acest sistem. Pe lista de opționale pentru șasiu găsești și puntea spate directoare și sistemul de bare stabilizatoare active.

Din punct de vedere tehnologic, Seria 6 GT se bucură acum de funcții noi, însă pentru care trebuie să pui bife în lista de opționale. Driving Assistan Professional include acum asistent de direcție și de menținere pe bandă, ale cărui funcții includ și ghidajul cu ajutorul navigației. Iar asistentul de parcare poate mișca în mod autonom mașina în marșarier pe o distanță de 50 de metri, dacă îi ceri asta. Și camerele video care echipează Seria 6 Gran Turismo au primit o nouă funcție: pot înregistra împrejurimile până la 40 de secunde, în cazul în care simt mișcare.

Debutul comercial al lui Seria 6 GT este programat pentru iulie 2020, prețul de pornire (în Germania) fiind de 62.800 €.

Adaugă un comentariu