Configurație complexă în cotele clasei mici: Jeep Avenger 4xe MHEV reunește tracțiunea integrală cu hibridizarea.

Din punctul de vedere al unui producător cu tradiție marcantă în materie de automobile polivalente, ce-ți poți dori mai mult decât să aduci la un loc resursele de putere ale unui sistem hibrid de propulsie cu tracțiunea integrală? Marca de origine americană a rezolvat acest deziderat inclusiv la cea mai mică serie de modele din oferta sa, numită Jeep Avenger.

Noua versiune Jeep Avenger 4xe mizează din plin pe plusul de capabilitate pe care îl asigură tehnologia 4xe. Noul sistem Mild Hybrid alimentat la tensiunea de 48V cu care este dotat Jeep Avenger permite conducerea în mod complet electric la viteze reduse datorită sinergiei dintre transmisia automată cu dublu ambreiaj e-DCS6 cu 6 trepte și motorul electric integrat.

Valorificând potențialul electrificării, noul Jeep Avenger 4xe oferă o tracțiune și performanțe off-road de neegalat în segmentul său. Vehiculul cuplează motorul termic de 136 CP (100 kW) cu două motoare electrice de 29 CP (21 kW) fiecare, capabile să antreneze ambele punți. În comunicatul oficial, producătorul susține că la roțile din spate ajunge un cuplu de până la 1900 Nm! vezi link aici

Dincolo de toate cele, datorită tehnologiei 'power looping', noul Avenger 4xe garantează tracțiunea integrală indiferent de starea de încărcare a bateriei, oferind o experiență de condus lină și sigură pe cele mai dificile terenuri.

Combinarea tehnologiei Mild-hybrid de 48V cu sistemul de tracțiune integrală în cazul modelelor Jeep Avenger 4xe reprezintă intenția mărcii Jeep de a oferi o experiență de condus 4×4 sustenabilă rămânând, în același timp, accesibilă și compatibilă cu exigențele clienților din Europa. Jeep Avenger 4xe va putea fi comandat de la sfârșitul anului 2024.

Adaugă un comentariu

Articole similare