Singura maşină românească contemporană cu tracţiune integrală la SIAB a fost un buggy expus în standul Facultăţii de Transporturi din Bucureşti.
Un vehicul demonstrativ, cu multe soluţii neobişnuite şi care ar putea intra în producţia de serie oricând.
Pentru a proiecta un subansamblu, trebuie să ştii mai întâi din ce ansamblu face parte. Aşa că, încet încet, a luat formă întregul automobil.

Prima dată pe hârtie, apoi în calculator şi în fine, în realitate. '6×6 hibrid' sună foarte promiţător şi credem noi că nici nu prea a îndrăznit multă lume să creeze aşa ceva acasă. În spatele scaunului şoferului este amplasat un motor termic care pune în mişcare roţile punţii din mijloc – 6×2.

În faţa şoferului, mai exact lângă pedala de acceleraţie, se află un motor electric pentru antrenarea roţilor din faţă – 6×4. Pentru a solidariza roţile ultimelor două punţi este folosit sistemul care a stat la baza tezei de licenţă – 6×6. Galeria foto și mai multe informații pot fi accesate pe site-ul 4x4adventure.ro.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2020/04/Custom6x610.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/08/VW_T7_California_13944_1011802201-1.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/07/Opel-Experimental-002.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/03/dacia-bigster2.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)