Expresul de Munchen

Daca un 650i de 407 CP vi se parea banal, acum puteti incerca varful de gama al diviziei M, noul BMW M6.

Sub capota lunga a celui mai puternic Seria 6 din istorie se va afla o motorizare de 4,4 litri utilizata si de recent lansatul M5. Motorul V8 TwinPower dezvolta 560 CP si 680 Nm, fiind o adevarata poezie tehnica cu injecție directa, doua turbocompresoare, distributie variabila Valvetronic, baie de ulei uscata si sistem Vanos pentru control variabil al axelor cu came. Potentialul impresionant al noului M6 va fi pus in valoare de o cutie de viteze DCT cu sapte trepte si dublu ambreiaj si de un diferential activ M care variaza distributia cuplului intre cele doua roti posterioare. Transmisia dispune de functie launch control si padele pentru schimbarea manuala a treptelor de viteza. Masa totala a noului BMW M6 nu depaseste 1.85 tone, noul model accelerand de la 0 la 100 km/h in 4,2 secunde (4,3 secunde pentru versiunea Cabrio), in timp ce primul kilometru este parcurs in doar 21,9 secunde. Consumul mediu este impresionant pentru un automobil supersport pur sange care atinge o viteza maxima de 250 km/h (302 km/h, dupa inlaturarea limitarii electronice in cazul alegerii pachetului optional M Driver): doar 9,9 litri/100 km. Din arsenalul tehnologic al noului BMW M6 nu lipsesc afisajul Head-Up Display, functiile ConnectedDrive, sistemul de vedere pe timp de noapte cu functie de identificare a pietonilor sau sistemul audio profesional Bang&Olufsen cu 16 difuzoare si procesare digitala a semnalului.

Adaugă un comentariu

Articole similare