Vânt de primăvară intensificat: Maserati Grecale a lăsat în urmă faza de teasing.

În conformitate cu tradiția meteo-sensibilă a mărcii, primul SUV Maserati a primit numele unui vânt: Gregale (în italiană, Grecale) este un vânt de nord-est specific regiunii mediteraneene. Oferta va acoperi complet tot spectrul posibil de sisteme de propulsie, pornind de la motoarele ardere internă tipice, trecând prin grupuri hibride și (peste un an), ajungând la motorizări 100% electrice.

Maserati Grecale a fost materializat sub semnificația conceptului „Excepțional în fiecare zi'. SUV-ul Italian de lux mizează pe o dozare optimă de versatilitate, eleganță, performanță și inovație, confort și siguranță. Aceste caracteristici vin împreună cu anumite abilități off-road și, bineînțeles, satisfacția unei conduceri fără compromisuri.

Grecale a fost dezvoltat la centrul Maserati Innovation Lab din Modena, noul SUV este produs la uzina Cassino. Încă de la lansare sunt disponibile trei linii de dotare și personalizare: GT (propulsat de sistemul mild-hybrid care include un motor termic cu patru cilindri de 300 CP); Modena (de asemenea, grup motopropulsor mild-hybrid, dar de 330 CP); și Trofeo (exponentul sportivității, echipat cu motorul Nettuno V6 de 3.0 litri într-o versiune de 530 CP). Grecale Folgore, versiunea 100% electrică cu tehnologie de 400 V, urmează să fie adăugat la această ofertă în aproximativ un an.

Varianta Trofeo propune prestații de top în materie de agilitate și manevrabilitate, o accelerație 0-100 km/h în 2.8 s și o viteză maximă de 285 km/h. Rafinamentul finisării interioare este pe măsură, toate materialele folosite având un nivel înalt estetic și calitativ. Gabaritul lui Grecale nu lasă impresia de masivitate, deși avem de-a face cu un automobile destul de mare. Careoseria cu forme deopotrivă incisive și fluide are lungimea 4.846 mm, înălțimea de 1.670 mm, lățimea de 2.163 mm (inclusiv oglinzile exterioare) și un ampatament de 2.901 mm.

Din interior nu lipsește tradiționalul ceas analog al mărcii Maserati. Semn al vremurilor noi: acum cadranul său este, de fapt, un afișaj digital. De altfel, în habitaclu se face observată o amplă prezență a tehnologiei digitale. Notăm aici display-ul mare de 12.3 inchi amplasat central (cel mai mare ecran multimedia instalat într-un Maserati), un alt ecran de 8.8 inchi pentru comenzi suplimentare și un al treilea, pentru pasagerii din spate.

Colecția dotărilor avansate ale seriei Grecale includ funcțiile Maserati Intelligent Assistant (MIA) și un sistem de infotainment de ultimă generație cu conectivitate extinsă Maserati Connect. Sistemul audio Sonus Farber este disponibil în variante Premium, cu 14 incinte acustice, sau High Premium, cu 21 difuzoare.

Adaugă un comentariu