Se cheamă Garagisti & Co GP1, dar spectaculosul supercoupe este de producție englezească și conține un motor V12 de 6,6 litri. Denumirea companiei preia exact termenul prin care Enzo Ferrari făcea referire la echipele britanice de Formula 1 de prin anii 50, semnificația sa în acel caz vizând amatorismul empiric și nu profesionalismul calificat.
În fond, ce altceva putea fi acum mai interesant pe piața supersportivelor decât o asemenea coproducție anlgo-latină? Conceptul și asamblarea sunt semnate de englezi, însă motorul provine de la Italtecnica (firmă ai cărei specialiști și-au pus amprenta pe realizări fine, precum motoarele pentru Maserati MC12 GT1 sau Ferrari 550 GTC), iar designul a fost realizat de Angel Guerra (implicat, printre altele, în proiecte de felul lui Bugatti Tourbillon, Bugatii Mistral și Rimac Nevera.
Motorizarea amplasată longitudinal-central are configurație V12 cu unghi de 65 de grade între bancurile de cilindri, cilindree de 6,6 litri și este capabilă să furnizeze 800 CP la 8500 rpm, cuplul său maxim fiind de 700 Nm. Mai notăm aici un regim maxim de 9000 rpm. Așadar, nici cuplul și nici regimul maxim, chiar dacă au valori respectabile, nu sunt ceva realmente ieșit din comun. Pe de altă parte, însă, masa proprie de numai 1000 kg a automobilului este ceva nemaiîntâlnit la acest nivel de cilindree pentru un automobil destinat inclusiv utilizării stradale.
Cutia de viteze este manuală și, dacă mai era nevoie s-o spunem, nu există asistări electronice pentru pilotaj. După părerea celor de la Garagisti & Co, nu electronica trebuie să-l țină pe GP1 pe drum, ci omul de la volan. Ca să-l responsabilizeze și să-l motiveze serios pe acesta, Garagisti & Co a anunțat un preț de bază de 2,45 milioane de lire sterline fără TVA. S-a mai anunțat că vor fi asamblate numai 25 de exemplare. Primilor 12 clienți li se va oferi acces complet la tot ceea ce ține de proiectarea, producția și tehnologia de top la care a recurs Garagisti & Co pentru a realiza supercoupeul GP1.