Modernizată la modul serios, seria Mercedes-Benz eVito corespunde acum unor exigențe de transport superioare.

Probabil că mulți dintre prestatorii de curierat și transport ușor interurban au regretat în ultimii ani că nu există un vehicul electric potrivit cu necesitățile lor. Acum, noul Mercedes-Benz eVito Furgon e disponibil cu o baterie de capacitate mai mare, criteriul unei autonomii de ordinul a 300 km fiind astfel rezolvat.

După Mercedes-Benz eVito Tourer, eVito Furgon beneficiază începând din decembrie o actualizare completă a grupului motopropulsor electric și o nouă baterie cu o capacitate utilizabilă de 60 kWh. Oferind o autonomie semnificativ mai mare, de 242-314 kilometri (conform WLTP), noul eVito Furgon înlocuiește modelul lansat cu succes pe piață în 2018 și iese în întâmpinarea cererii unui spectru extins de utilizatori din segmentul transportului comercial de mărfuri.

Motorul electric de 85 kW antrenează roțile din față. Sistemul de alimentare electrică al noului eVito este răcit cu apă și asigură cu o capacitate de încărcare de până la 11 kW. Este posibilă inclusiv încărcarea la curent alternativ, de exemplu în locații comerciale, în depozite sau la stațiile publice de încărcare. Mercedes-Benz eVito este dotat cu ștecher CCS, compatibil cu încărcarea la current continuu, amplasat pe partea stângă a barei din față. Datorită unei puteri standard de încărcare de 50 kW sau, opționa,l de până la 80 kW, bateria lui eVito poate fi încărcată de la 10 la 80% la o stație de încărcare rapidă CC în aproximativ 50 (opțional 35) de minute.

Noul eVito Furgon oferă acum și mai multe niveluri de încetinire regenerativă pentru a-și încărca bateria în timpul deplasării prin intermediul unei strategii inteligente de operare. Șoferul poate schimba modul de recuperare prin intermediul padelelor de schimbare poziționate accesibil, în spatele volanului. Un stil de condus deosebit de eficient și comod este oferit de treapta de recuperare DAUTO. Conform mesajului “conducând cu gândul la viitor economisim energie”, sistemele de asistare a conducerii interacționează cu cele de gestiune a funcționării grupului motopropulsor pentru optimizarea fină a prestațiilor automobilului în timp real. Trei programe de acționare ajută utilizatorul să aleagă între confort maxim și autonomie maximă prin simpla apăsare a unui buton de la bord.

Amplasarea bateriei în sub podeaua autovehiculului asigură degajarea completă a interiorului, acesta oferind un volum de încărcare de până la 6,6 m³ – un argument important pentru numeroase industrii, în special în transportul de marfă. Autoutilitara fără emisii locale poate fi comandată în două versiuni de lungime: una de 5.140 de milimetri, sau ca versiune extra-lungă, ajungând la 5.370 de milimetri.

Noul eVito Furgon, similar tehnic cu eVito Tourer, include destule dotări tentante în dotarea standard. Notăm aici jantele de 17 inchi din oțel, scaunul încălzit pentru șofer, volanul multifunctional, computerul de bord sau sistemul de încărcare la current continuu cu până la 50 kW. Numeroase sisteme de siguranță și asistență, cum ar fi Active Brake Assist, ATTENTION ASSIST și Headlight Assist sunt, de asemenea, incluse în echiparea standard.

Adaugă un comentariu

Articole similare