Cand ai tehnologie si bani la dispozitie, poti sa te amuzi bine. Asa au procedat specialistii marcii din Ingolstadt, care au convins grupul motopropulsor al lui Audi RS3 (2,5 litri, 5 cilindri turbo si 340 CP) sa incapa sub capota modelului de clasa mica Audi A1. Ca si cum asta nu era de ajuns, „bricolarile” comise asupra acestui motor au ridicat potentialul sau la 503 CP! Adoptarea tractiunii integrale in cazul de fata se subintelege. Cam asa poate fi descris prototipul Audi A1 Clubsport Quattro. Automobilul a fost prezentat la cea de-a 30-a editie a evenimentului Wortherseetour, care s-a desfasurat, bineinteles in imprejurimile lacului Worthersee (Austria). Intr-un fel, Audi A1 Clubsport Quattro ne sperie. Mai intai, pentru ca (virtual) ar putea ajunge pe mana consumatoarelor (chiar si consumatorilor) de masini de oras care nu pot sa parcheze vehicule mai mari decat cele din clasa mica si nu stim precis ce refulari ale lor ar iesi la suprafata, daca au sub pedala 503 CP. Apoi ne ingrijoreaza atitudinea lui Audi fata de Lamborghini. De ce sa-ti umilesti marca de top a propriului grup, scotand o „clasa mica” la fel de rapida ca un coupe super-sport (Audi A1 Clubsport Quattro rezolva acceleratia de la 0 la100 km/h in 3,7 s, iar viteza maxima e limitata la 250 km/h).
,
Auto Bild Romania
in Știri
Mini-bestia din Ingolstadt
Un prototip care te pune pe ganduri
-
Articole similare
-
Pilon esențial al producției bavareze postbelice, BMW Seria 3, a împlinit 50 de ani de la începutul fabricației
Dacă, în cursul toamnei trecute, v-am bătut la cap cu importanța istorică a lui BMW…
-
Ediție limitată Porsche 911 GT3 90 F. A. Porsche cu prilejul zilei de naștere a creatorului seriei 911, F. A. Porsche
Din perspectiva pasionaților lumii auto și ai iubitorilor de mașini sport, nici un omagiu nu…
-
Limbajul stilistic îl face să pară mai mare decât e, dar Mercedes-Benz GLB are și alte argumente calibrate pe aceeași idee
Pe lângă formele amplu curbate și racordate prin contururi pline, ampatamentul relativ mare față de…
-
Ergonomie și modularitate de top, dar pe care Citroën ELO Concept le propune sub un design pe care l-am numi „tehno-rebel”
Prin cel mai proaspăt concept al mărcii Citroën, francezii plusează puternic la răspunsul unei întrebări…
-
Cecilia Tudor, Director General Renault Europa de Sud-Est, distinsă cu Premiul pentru Industrie și Inovație la Gala franco-română „Women in Economy” de la Paris
Gala franco-română „Women in Economy”, desfășurată pe 1 decembrie în Sala Mare a Primăriei Parisului,…