Noul BMW X1 xDrive25e – sistem plug-in hybrid de 220 CP

Noul BMW X1 xDrive25e vine cu un tren de rulare electric eficient şi cea mai nouă generaţie de baterii litiu-ion dezvoltată de bavarezi.  Noul model poate rula electric aproximativ 57 de km.

Sistemul plug-in hybrid al noului BMW X1 xDrive 25e constă dintr-un motor pe benzină de trei cilintri şi capacitate de 1,5 litri şi un motor electric dezvoltat special pentru acest model. Acesta din urmă este preluat din sistemul modular de tehnologie eDrive al BMW Group.

Motorul pe benzină oferă o putere maximă de 125 Cp şi un cuplu de 220 Nm. Puterea acestuia este transferată printr-o transmisie Steptronic cu şase trepte şi acţionează asupra punţii faţă. Motorul electric generează o putere de 95 CP şi oferă un cuplu maxim de 165 Nm către roţile spate printr-o transmisie cu o singură treaptă. Aceasta asigură un sistem de tracţiune integrală specific sistemelor plug-in hybrid BMW Group cu motor cu ardere internă transversal.

Împreună, motorul termic şi cel electric produc o putere totală a sistemului de 162 kW/220 CP. Cuplul maxim al sistemului este de 385 Nm. Noul BMW X1 xDrive25e accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,0 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 192 km/h.

Bateria litiu-ion de ultimă generaţie are o capacitate energetică brută de 9,7 kWh. Aceasta permite o autonomie electrică de până la 57 de km. Bateria de înaltă tensiune poate fi încărcată la o priză casnică prin intermediul cablului de alimentare din echiparea standard. În acest mod, bateria poate fi încărcată complet în aproximativ cinci ore. Prin folosirea unui BMW i Wallbox, operaţiunea de încărcare durează mai puţin de trei ore şi jumătate.

Adaugă un comentariu