Noul VW Polo: mai mult decat un facelift

Dupa 4 ani, VW renoveaza serios modelul sau de clasa mica atat la nivelul trenului de rulare cat si din punct de vedere al sistemelor de asistenta si al interiorului.

Gama de motoare mai economica, cu multe noutati

Versiunile de baza ale noului Polo preiau motoarele cu trei cilindri cu injectie indirecta de la VW Up, de 1 litru cu 60 si respectiv 75 CP. Motorul turbo cu injectie directa 1.2 TSI cu patru cilindri a fost revizuit si ofera acum 90 si 110 CP. In a doua partea a anului va debuta primul trei cilindri turbo de 1 litru in Polo TSI BlueMotion care dezvolta 90 CP si consuma doar 4,1 l/100 km (113 g/km).

In acelasi timp, consumul versiunii de baza pe benzina de 60 CP a fost redus de la 5,5 l/100 km la 4,6 l/100 km gratie sistemului start&stop si a recuperarii energiei la franare.

In domeniul diesel, VW renunta la motoarele de 1,2 si 1,6 litri pe care le-a inlocuit cu motorul TDI in 3 cilindri de 1,4 litri. Acesta dispune de trei trepte de putere, cu 75, 90 si 105 CP. Iar noul Polo TDI Blue Motion stabileste un consum record de numai 3,2 l/100 km.Toate motoarele corespund normelor Euro 6.

Tren de rulare revolutionar pentru clasa mica

Noul Polo are o noua directie electromecanica si in premiera pentru clasa mica de volum o suspensie adaptiva care poate fi reglata in doua moduri. Numita Sport Select, aceasta ofera o setare de baza sportiva dar mai confortabila decat una sportiva pura si o setare sport. Numeroase sisteme de asistenta de la Golf sunt disponibile inclusiv pilotul automat adaptiv sau asistenta la franarea de urgenta.

Sisteme multimedia noi

Plansa de bord a fost revizuita, noul volan cu trei spite fiind preluat de la Golf. Sub gurile de ventilatie de pe consola centrala sunt acum noua butoane in loc de sapte inainte, butonul de avarie fiind plasat central.

Noul Polo este primul VW care primeste a doua generatie  de sisteme multimedia (MIB). Sunt disponibile patru sisteme cu touchscreen:

–        Composition Touch cu display alb negru de 5 inci, interfata AUx-In si SD

–        Composition Colour cu display color de 5 inci, doua difuzoare suplimentare, CD

–        Composition Media cu display de 6,5 inci, CD, radio, USB, senzor de proximitate, Bluetooth, JPEG

–        Discover Media care are in plus navigatie fata de Composition Media.

Ca si inainte, Polo va fi oferit in versiunile Trendline, Comfortline si Highline si vor urma Blue GT, GTI (cu motor cu putere marita de la 180 la 192 CP), BlueMotion si Cross.

La lansare, dupa modelul de la Beetle si Up, se va oferi o serie speciala numita Fresh.

 

 

 

Adaugă un comentariu