OFICIAL: Audi R8 Facelift

Audi a operat un facelift discret supercarului R8. Printre noutati se numara o transmisie recalibrata pentru modelul V10, blocuri optice cu LED-uri standard si modificari subtile de design.

 Doar cei mai ageri fani ai constructorului din Ingolstadt vor putea detecta diferentele in materie de design. Lista noutatilor include faruri cu tehnologie LED oferite ca dotare standard, grila si fantele de aer usor redesenate. Modelul de top V10 beneficiaza de o transmisie S-Tronic cu șapte trepte complet noua, fiind disponibil si intr-o o noua editie speciala V10 Plus, care se diferențiază de versiunea standard prin fantele de aerisire cu contur cromat si ornamentele exterioare din fibra de carbon. Si aerodinamica a fost imbunatatita, fiind atins un coeficient excelent de 0.35 (0,36 pentru Spyder). Gama de motorizari a ramas neschimbata. Modelul entry-level este oferit in continuare in compania unui V8 de 4,2 litri si 430 CP. Astfel echipat, R8 Coupe S-Tronic are nevoie de numai 4.3 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, in timp ce viteza maxima atinge 300 km/h. Versiunea V10 S-Tronic de varf se bucura de serviciile aceluiasi motor V10 aspirat de 525 CP. Aceasta accelereaza pana la 100 km/h in doar 3,6 secunde (3,9 pentru varianta manuala), in timp ce viteza maxima depaseste 314 km/h (316 km/h pentru versiunea manuala).

Adaugă un comentariu