(P) Autoeco – Un service pentru fiecare

Fie că vorbim despre un banal montaj al anvelopelor, fie că avem de-a face cu verificarea geometriei roților sau cu schimbul de ulei al motorului, orice șofer român ar trebui să știe că un service autorizat este mult mai sigur decât un mecanic all-inclusive.

Autoeco nu este doar un service autorizat, ci se ocupă și cu comercializarea produselor auto. Fie că ai nevoie de un filtru de aer, fie că trebuie să schimbi plăcuțele de frână, specialiștii de aici te vor ajuta indiferent de situație.

service auto bucuresti autoeco

În service-ul Autoeco poți face schimbul de anvelope, verificarea geometriei roților, verificarea bateriei și a consumatorilor, dar și orice altă operațiune mecanică de care ai nevoie.

Controlul geometriei roților în service-ul Autoeco

Au trecut aproape doi ani de când nu ai mai verificat geometria roților sau poate că s-au dus 20.000 de kilometri de la ultima inspecție de acest gen? Mașina ta consumă mai mult? Ai o uzură neregulată a pneurilor? Îți este greu să menții traiectoria vehiculului? Atunci hai în service. Te ajutăm să scapi de aceste probleme cu o simplă geometrie a roților. Pentru această operațiune, specialiștii Autoeco folosesc aparatul Hofmann Geoliner 610. Acesta necesită un timp de pregătire și măsurare redus, ceea ce înseamnă că în câteva zeci de minute, mașina ta este în formă și gata de drum.

service auto bucuresti autoeco

Am mers și noi în service pentru realizarea geometriei roților. După ce mașina a fost urcată pe rampă, iar cele patru ținte montate, operatorul a trecut la identificarea tipului de suspensie. Astfel, ești sigur că rezultatele nu sunt eronate. Pentru a putea trece la identificarea viciilor, aparatul Hofmann Geoliner 610 te obligă să faci o calibrare, iar asta presupune o serie de măsurări adiționale. După încheierea lor, atât volanul, cât și pedala de frână se blochează. Pentru operațiile de modificare ale unghiurilor de cădere și de fugă se acționează asupra punții. Modificarea unghiului de convergeță se realizează prin rotirea bieletei. După o reverificare, aparatul Hofmann Geoliner 610 îți va spune că totul este în ordine, va genera un raport, iar tu ești sigur că mașina ta va avea o ținută de drum impecabilă.

Diagnoză în service-ul Autoeco

Service-ul Autoeco se poate ocupa și de partea electronică a mașinii tale. Specialiștii de aici pot interveni și pot realiza următoarele:

  • citire erori funcționale memorate
  • analiza parametrilor funcționali
  • diagnosticare cauze abateri valori funcționale
  • identificare componente cu defecte
  • programări/configurări calculatoare motor
  • programări/configurări calculatoare de bord
  • diagnoză sistem de încărcare, pornire și baterie
  • service auto bucuresti autoeco

Pentru că bateria noastră nu fusese schimbată de ceva vreme, am decis să-i facem și o verificare. După ce operatorul a introdus tipul bateriei, numărul amperilor la pornire și capacitatea ei, s-a trecut la montarea cleștilor și, evident, la procesul de verificare. Pentru ca rezultatul să fie unul corect, aparatul de verificare îți cere și temperatura bateriei. După toți acești pași, vei primi un raport cu parametrii bateriei și cu statusul acesteia.

Confort și siguranță cu serviciile de climatizare auto ale service-ului Autoeco

Sistemul tău de climatizare se confruntă cu probleme? Nu ezita să-l aduci la “doctorii” de la Autoeco. Fie că ai nevoie de o reîncărcare cu agent refrigerant, fie că vrei o verificare sau întreținere, poți merge liniștit la Autoeco.

Probleme de mecanică? Vino la Autoeco!

Specialiștii service-ului Autoeco pot realiza o gamă completă de operații de macanică auto. Iată câteva dintre activitățile pe care le poți realiza aici:

  • întreținere periodică – revizii
  • sistemul de frânare
  • sistemul de suspensii
  • sistemul de direcție
  • sistemul de transmisie
  • sistemul de răcire
  • sistemul de evacuare
  • motor

service auto bucuresti autoeco

De ceva vreme martorul de bord indica uzura maximă a plăcuțelor de frână, motiv pentru care am decis să le schimbăm. Procesul este unul simplu și nu cere foarte mult timp. După desfacerea roții, cele două bolțuri de ghidare se scot și se îndepărtează plăcuțele vechi. Se curăță locul, se “pansează” cu aluminiu lichid și se montează noile plăcuțe. Verificările finale le-am făcut pe standul de frânare pentru a fi siguri că nu există niciun viciu.

Pentru programări sau întrebări poți consulta cu încredere website-ul Autoeco.

Adaugă un comentariu