Recall Nissan în România pentru remedierea unor probleme la airbag-uri

Recall anunțat de Nissan în România pentru remedierea unor probleme la airbag-uri. Compania susține că a primit o informare de la producătorul Takata despre posibilitatea ca unele airbag-uri montate pe mașinile Nissan să se deterioreze în timp.

Citește și:

Atenție! Metodă nouă de furt: de ce se pune o sticlă de plastic la roata mașinii

 

 

 

Nissan recheamă la service 1727 unități pentru remedierea acestei probleme. Potrivit notificării trimise Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului “furnizorul de airbag-uri a înștiințat Nissan că este posibil ca airbagul pasager cu care este echipat vehiculul să se deterioreze odată cu trecerea timpului. În eventualitatea unui impact este posibil ca airbagul pasager să se declanșeze cu o forță mare, ceea ce ar putea determina ca acesta să se fragmenteze și părțile rezultate să fie proiectate în habitaclu”.

Modelelor Tiida( C11) și Note (E11) afectate de acest recall le vor fi înlocuite capsele de la airbag-ul pasagerului. Durata estimată de Nissan pentru această operațiune este de 1 oră și 30 de minute la service pentru fiecare model vizat.

Adaugă un comentariu