În urmă cu câteva luni, Tata Motors a lansat cu mare fast noul model de oraș Zica. Iar indienii au investit o mulțime de bani, nu doar în dezvoltarea mașinii, ci și într-o campanie de marketing de mare anvergură. Dar nimic nu avea să prevadă o problemă cu numele Zica (un joc de cuvinte realizat din Zippy Car).
Ca urmare a epidemiei virusului Zika, indienii au decis să schimbe denumirea modelului de oraș.
„Prin empatie cu dificultățile provocate recent de virusul Zika într-un mare număr de țări, Tata Motors, în calitate de companie social responsabilă, a decis să pună un alt nume autoturismului’, a declarat un oficial Tata Motors.

Citește și: Lionel Messi devine ambasadorul brandului Tata Motors
Noul nume va fi anunțat în perioada imediat următoare, iar lansarea pe piață va fi întârziată.
Via | AutoExpress
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2016/02/tata-zica-tata-motors-1.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2020/12/128979629_231873918363717_8015764811840380616_o.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2018/11/land-rover-testează.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2009/03/942-imagine-2.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)