România, o țară a contrastelor! Vânzările Mercedes-Benz depășesc mărci de volum

Deși situația economică în care se află România nu reflectă statistic indici economici de succes, la capitolul vânzărilor autoturismelor noi din segmentul premium situația stă altfel.

Conform datelor valabile pentru anul 2017 publicate de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) vânzările autoturismelor din clasa premium depășesc așteptările.

Mercedes-Benz a vândut în România anul trecut 4117 autoturisme noi. Dacă facem o comparație cu vânzările similare ale Fiat ( 1447 unități), Citroen (1007 unități) și Peugeot (1907 unități) remarcăm că Mercedes-Benz a vândut aproximativ cât cele 3 mărci de volum pe piața locală.

Mercedes-Benz a depășit la vânzări și alți producători auto de volum precum Hyundai ( 3887 unități), Kia (3111 unități sau Toyota (3752 unități).

Și raportat la ceilalți competitori direcți din segmentul premium producătorul din Stuttgart stă la fel de bine: Audi a vândut în România anul trecut 1936 de autoturisme noi și BMW a reușit să comercializeze 2564 de unități.

Mercedes-Benz a depășit și vânzările pe care le înregistra în anul 2016 când reușea să vândă pe piața locală 3695 de autoturisme noi.

taguri
Adaugă un comentariu