Aproape la fiecare mare salon auto european, Seat a adus prototipuri spectaculoase pe teme de coupe, crossover si altele. Mai putin entuziasmant este ca niciunul dintre acestea nu a ajuns sa-si lase clar amprenta stilistica (pana acum, cel putin) asupra vreunui model de serie. La Frankfurt, alaturi de facelift-ul seriei Exeo (la randul ei, un facelift al fostului Audi A4…) s-a aflat expus canceptcar-ul IBL, o berlina foarte frumoasa, asimilabila clasei medii (lungime de 4,67 m, ampatament de 2,71 m). Infatisarea sa ilustreaza perfect ideea in a carei directie a pornit cu ani in urma marca Seat, aceea de a deveni un fel de Alfa Romeo a grupului VW (motiv pentru care a si fost "racolat" la vremea respectiva designerul marcii italiene, Walter da Silva). Asteptam cu interes continuarea.
Seat IBL: o noua speranta spaniola
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2011/09/2177-imagine-0.jpg)
Prototipul berlinei IBL este dinamismul in persoana. Daca ar primi si un „continut” pe masura designului, ar fi extraordinar!
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/11/cuplu-elegant-cumpara-masina-noua-21753.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)