Test Peugeot 3008 HDI: Dorul de calatorie

Peugeot 3008 HDI 110 te face sa te simti bine in timpul lungilor calatorii prin tari cu infrastructura deteriorata. Nici bugetul de combustibil nu e o problema.

Peugeot 3008 este vehiculul care imbina in maniera cea mai clar vizibila atribute ale clasei monovolumelor cu caracteristici specifice SUV-urilor. Forma caroseriei este tipica pentru monovolumele compacte, in timp ce garda la sol mai inalta decat a vehiculelor obisnuite face referire la ideea de SUV. Automobilul este preponderent orientat catre utilizarea rutiera si urbana, dar are in plus o mare calitate: soselele cu asfalt degradat si drumurile forestiere bine nivelate nu vor da nicio emotie celui de la volan, in timp ce confortul la rulare va fi convenabil in toate situatiile de acest gen.

Motorizarea turbodiesel de 1,6 litri dispune de rezerve de putere mai mult decat suficiente pentru a oferi masinii acceleratii rapide si reprize viguroase. Sunetul sau in timpul acceleratiilor nu are un timbru prea placut, insa acesta ramane discret in regim de croaziera. Dincolo de consumul de combustibil redus, specific motorului, cuplarea sa cu o cutie de viteze cu sase trepte favorizeaza posibilitatea unei conduceri economice.

Interiorul are dimensiuni generoase si finisarea imbina stilul sobru cu o clar sesizabila tenta de lux. Detalii de confort functional precum frana de stationare automata sau gurile de ventilatie dedicate pasagerilor din spate subliniaza ideea. Zona dintre scaune a consolei centrale este inalta, asa incat compartimentul acoperit de sub cotiera este mare si usor accesibil. Pont in materie de modulare a volumului util: podeaua portbagajului poate fi montata la doua niveluri diferite de inaltime.

Peugeot 3008 Confort Pack este disponibil la pretul de 18.029 euro cu TVA inclus. Functionalitatea si confortul pe care le ofera, pe langa ambianta stilata, se potrivesc foarte bine vietii de familie.

Adaugă un comentariu