Toyota Urban Cruiser – Mic pe dinafara, mare pe dinauntru

Compact, agil si versatil, Toyota Urban Cruiser se dovedeste a fi o masina foarte placuta la condus.

Ca si Toyota iQ, Urban Cruiser este un deschizator de drumuri, fiind primul SUV cu o lungime mai mica de patru metri si, la ora actuala, cel mai economic si ecologic 4×4.

Interiorul ofera spatiu suficient pentru cinci persoane si bagajele aferente. Plasticele sunt dure, dar estetice si placute la atingere. Scaunele sunt bine profilate si ofera un suport lateral adecvat, dar pernele de dimensiuni mici nu sunt printre cele mai confortabile.

Reglarea volanului se poate face atat pe inaltime cat si pe adancime pentru toate versiunile.

Spatiul la genunchi pentru pasagerii din spate este mai mare decat te-ai astepta privind din exterior, chiar si cu scaunele din fata impinse in spate la maximum. Numeroase compartimente sunt disponibile atat in portbagaj, cat si in interior, accentuand caracterul practic al lui Urban Cruiser.

Chiar de la versiunea de baza, Urban Cruiser beneficiaza de echipare de siguranta completa, cu sapte airbag-uri, centuri de siguranta in trei puncte pentru toate locurile (cu pretensionare si limitator de sarcina pentru locurile din fata) tetiere active si sistem de control al stabilitatii.

Micul SUV va putea fi comandat fie cu motor pe benzina (1,33 litri/101 CP), fie cu motorul diesel D-4D de 1,4 litri al Toyota (90 CP). Daca motorul pe benzina nu este disponibil decat in configuratie 2WD, pentru motorul diesel se poate opta atat pentru transmisia 2WD, cat si pentru transmisia integrala.

Nu am avut ocazia sa conducem modelul pe benzina, dar dieselul configurat cu tractiune integrala este mai degraba sprinten, beneficiind de reprize foarte bune. La viteze de autostrada, remarci insonorizarea foarte buna a habitaclului. Cutia de viteze cu sase rapoarte are o manevrare precisa, iar directiaofera un feed-back adecvat, fara sa lase deloc impresia de supra-asistare. 

Adaugă un comentariu

Articole similare