Cele mai tari 7 sloganuri din istoria auto

Industria auto înseamnă pe lângă fabricarea unei mașini fiabile și rezistente, și marketing. De multe ori, o reclamă și un slogan bun pot vinde mai bine decât orice altceva. În istoria auto au rămas sloganuri memorabile. Iată 7 dintre acestea:

7. Have You Driven a Ford Lately? (Ford)

Acesta a rămas în istorie ca fiind unul dintre cele mai memorabile sloganuri marca Ford. Oricare ar fi fost răspunsul la întrebarea: “Ai mai condus un Ford în ultima vreme?”, americanii ieșeau bine.

6. Driven by passion. FIAT. (Fiat)

De-a lungul vremii, italienii și-au canalizat atenția pe sentimente. Pentru peninsulari, odată cu FIAT, a venit și pasiunea. Și cum poate fi o mașină autohtonă dacă nu “condusă din pasiune”?

5. Oh, What a Feeling! (Toyota)

Această propoziție era doar o parte din întreg sloganul Toyota de la finele anului ’80. “Oh, ce sentiment!”, spuneau mii de șoferi aflați într-o Toyota.

4. See the USA in Your Chevrolet (Chevrolet)

Chevrolet înseamnă Statele Unite ale Americii. Un slogan de genul: “Vezi SUA într-un Chevrolet” a prins bine la publicul american. Mai ales că, pentru americani, țara are un rol deosebit de important.

3. Everyone dreams of an Audi (Audi)

“Toată lumea visează la un Audi”, nu-i așa? Și atunci, de ce să nu ai mașina în propriul tău garaj?

2. The Ultimate Driving Machine (BMW)

“It’s not a car, it’s a machine”, au spus criticii vremii. Sloganul i-a făcut pe mulți să-și dorească o mașină nemțească marca BMW.

1. The Heartbeat of America (Chevrolet)

“And the winner is…”, un fel de “bătaia inimii Americii”. De-a lungul timpului, acest slogan nu a lipsit din cele mai bune topuri.

Adaugă un comentariu

Articole similare