Uscător sau lavetă: care este cea mai bună metodă de a usca mașina? (VIDEO)

Răspunsul la această întrebare este mai complicat decât ai crede, pentru că fiecare dintre metode are plusurile și minusurile sale.

Există un farmec aparte în a privi o mașină în curs de uscare. Poate că ține de faptul că automobilul nu mai are murdărie pe el, poate că e satisfacția îndepărtării stropilor de apă și uscarea corespunzătoare a vopselei transformate în oglindă — fiecare e captivat de unul sau mai multe aspecte. Cert este că ne place să privim procesul, iar clipul acesta ne-a făcut cinste.

Mai mult, a răspuns și la o întrebare pe care poate mai mulți dintre voi ați avut-o: ce e mai eficient de folosit în uscarea mașinii? Lavete absorbante sau uscătoare auto? Un lucru e lămurit în clipul acesta: uscarea folosind laveta este mai rapidă.

Pe de altă parte, uscarea cu un compresor de aer special este mai temeinică, pentru că suflul de aer poate ajunge peste tot. Astfel, nu te trezești că după primul drum ai dâre de apă usată pe caroserie — cea care se varsă din oglinzile laterale pe portiere este poate cel mai enervant exemplu. În plus, menții pentru mai mult luciul vopselei. Însă o mențiune importantă a expertului în detailing din acest clip: dacă mașina nu a fost ceruită, o să trebuiască să insiști mai mult cu uscătorul.

30 de minute au fost necesare pentru a îndepărta apa de pe un Mercedes-Benz E Coupe. Da, uscarea cu aparatură specializată durează destul de mult — ceea ce poate fi anapoda în cazul în care vremea nu ține cu tine: dacă bate vântul sau este soare afară, apa se va usca înainte să ajungi tu să o sufli cu compresorul. Un spațiu închis ar fi ideal pentru ca această procedură să dea cele mai bune rezultate.

Până una-alta, știți ceva mai satisfăcător decât să vezi o mașină fiind uscată?

Adaugă un comentariu