Volkswagen AG intenţionează să modifice sigla brandului pentru prima dată din 2012, deoarece se pregăteşte pentru era vehiculelor electrice şi încearcă să-şi refacă imaginea, afectată de Dieselgate.
Noua siglă va fi prezentată anul viitor, odată cu lansarea unor modele electrice. Adaptându-se perioadei actuale, sigla va trebui să fie vizibilă atât pe maşini cât şi pe ecranele smartphone-urilor, a anunţat Jochen Sengpiehl, şeful de marketing al brandului VW.
Emblema VW, modificată ultima dată în urmă cu şase ani cu o imagine tridimensională, s-a schimbat foarte puţin de la renaşterea producătorului auto, după al Doilea Război Mondial.
„Brandul VW nu este în cea mai bună formă, comparativ cu anii precedenţi’, deoarece marca şi-a piedut din atracţie încercând să fie „prea nemţească’. „Nu este numai din cauza scandalului legat de emisiile motoarelor diesel’, a declarat Sengpiehl.
De asemenea, brandul VW va extinde utilizarea mediilor digitale şi a reţelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici să treacă la vehiculele electrice. O imagine proaspătă a brandului reprezintă cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pieţei vehiculelor electrice.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2018/03/vw02-1.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2024/01/VW-Golf-8-facelift-4.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/04/Ultimele-VW-motoare-combustie-001.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/03/topulcelormaifiabilemasinidinconcernulvolkswagen.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)