Hyundai a reușit performanțe remarcabile pe piața de pe Bătrânul Continent în primul semestru al acestui an. Conform ACEA (Asociația Constructorilor Europeni de Autovehicule), în luna martie a acestui an, în Europa s-au înmatriculat 55.733 de vehicule noi care poartă sigla Hyundai, cu 17,7% mai mult față de aceeași lună a anului trecut.
În primul trimestru din 2015, Hyundai a comercializat 119.855 de mașini, atingând o cotă de piață de 3,3% și înregistrând o creștere de 9,7 procente.
„Vinovat” de această creștere este noul i20, model ale cărui vânzări s-au majorat cu 31% față de aceeași perioadă a anului trecut. Și ix35 a avut un început de an bun, reușind o creștere de 20%.
„Piața autovehiculelor noi în Europa rămâne foarte competitivă, iar noi continuăm să ne concentrăm pe dezvoltarea activităților noastre prin lansarea de noi produse. Noua generație i20 a înregistrat un debut promițător și așteptam în continuare aceleași rezultate pozitive, având în vedere că obiectivul nostru este de a schimba în proporție de 80% gama noastra din Europa în 2015′, a declarat Thomas Schmid, Chief Operating Officer Hyundai Motor Europa.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2015/04/Hyundai-i-20_3_4-Front.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/05/Hyundai-FIFA-Partnership-Renewal_3.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/05/hyundai-ioniq-6-design-streamliner.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2023/04/inmatriculari-auto-Romania-001.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/11/cuplu-elegant-cumpara-masina-noua-21753.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)