(P) Primele indicii că trebuie schimbată distribuția la mașină

Distribuția ocupă un loc important în angrenajul motorului, iar funcționarea corectă a acestui mecanism asigură funcționarea perfectă și de durată a motorului.

Înlocuirea distribuției se operează conform manualului producător (marcă vehicul), cazurile particulare sunt automobilele utilizate în regim (taxi, curierat, s.a) sau acele automobile care nu parcurg distanța în km necesară înlocuirii distribuției, dar au o vechime în timp semnificativă. Dar dacă nu sunteți sigur? Dacă ați cumpărat o mașină și nu știți dacă distribuția s-a înlocuit sau nu?

Mecanicul de la SKF ne ajută să învățam mai multe despre kit-urile de distribuție și despre simptomele la care trebuie să fim atenți.

Zgomot ce vine de la motor
Atunci când cureaua de distribuție începe să se deterioreze sau când apar particule de praf pe suprafata acesteia, poate produce un zgomot în compartimentul motor.

Fumul de evacuare
Dacă observați mai mult fum decât în ​​mod obișnuit provenind de la evacuare (motor diesel), acesta poate fi un indiciu că reglajul avansului nu este corespunzător. În funcție de sistemul și generația de injecție, acest reglaj are particularitățile sale și se verifică / reglează la înlocuirea distribuției.

Autovehiculul se oprește brusc
Acesta este cel mai rău scenariu care va provoca pagube importante motorului.  Dacă mașina se oprește brusc, componentele afectate prin ruperea curelei vor fi: supape, culbutori, tacheți, arbore/i cu came, chiulasa, pistoane. Nu se aplică aceleași daune colaterale la toți producătorii auto.

Ulei ce se scurge în zona mecanismului de distribuție
Pierderile de ulei în zona distribuției pot apărea în principal din îmbătrânirea / defectarea a trei componente: garnitura capacului de arbore/i cu came, simeringul etanșare arbore cotit, simeringul de etanșare arbore/i cu came. În cazurile automobilelor foarte vechi pot aparea pierderi de ulei prin garnitura de chiulasă.

Pentru performanță, durabilitate și fiabilitatea alegeți kit—uri de distribuție de calitate, cum sunt cele de la SKF. Cu ajutorul kit-ului curea de distribuție SKF aveți toate componentele necesare pentru o reparație durabilă într-o singură cutie:

  • Curea de distribuție
    • Role de ghidare
    • Întinzător ABTU/hydraulic
    • Prezoane/suruburi/piulițe
    • Etichetă service.

Kit-ului curea de distribuție SKF – o soluție eficientă și economică de reparație

•  Peste 600 de kit-uri disponibile
•  O acoperire de peste 96% din parcul auto din Europa
•  Ambalaj multifunctional. Nu mai este nevoie să comandați mai multe repere; toate componentele sunt livrate într-o singură cutie.

    Niculescu says:

    intrebare
    distributia pe lant / BMW 320 X DRIVE Diesel an 2014 la cati km trebuie schimbata? Multumesc

Adaugă un comentariu