Renault Captur: Un succes cu impuls suplimentar

Renault Captur este lider de segment în clasa mică. E greu să găsești un interior mai spațios de atât în segmentul său.

Cum se explică succesul său impresionant de la începutul carierei (2013) și până în prezent? Prin Captur, marca franceză a plusat surprinzător la nivelul segmentului B (unde Clio e, oricum, apreciat și bine vândut). Renault Captur a reținut atenția celor care fie doreau să se ralieze orientării crossover-SUV, fie așteptau un concept alternativ la tradiționalul Clio (ajuns la a patra generație), fie amândouă. Ulterior, mulți alți cumpărători au fost convinși de latura practică a lui Captur și de spiritul său nonconformist, dat de o funcționalitate ce depășește așteptările. Statisticienii au susținut că designul reprezintă motivul numărul unu de cumpărare în cazul lui Captur. Din fericire, dincolo de un design reușit, aici sunt incluse și numeroase argumente conceptuale solide.

La debutul carierei, două dintre inovațiile din interior prin care Renault Captur s-a făcut remarcat au fost husele lavabile personalizate Zip Collection (apropo, sunt fabricate în România) și torpedoul sub formă de sertar (în dreptul pasagerului din față), al cărui volum bate de departe orice altă realizare pe tema respectivă. Sistemele multimedia cu touchscreen și aptitudinile bune de rulare ale mașinii n-au trecut neobservate, iar portbagajul generos a venit ca un factor suplimentar de convingere. Dacă mai era nevoie de ceva, Captur a primit odată cu proaspăt lansatul facelift. Vorbim aici despre o tentă premium consistentă.

Renault Captur este acum mai silențios în mers, indiferent de versiunea de motorizare, iar suspensia oferă o filtrare mai bună a șocurilor. Calitatea finisării interioare a crescut vizibil. Opțiunea tratării caroseriei în două nuanțe și adoptarea unor culori metalizate noi vin să completeze în mod oportun efortul creativ al celor de la Renault. Posibilitățile de personalizare au fost extinse, clienții putând alege dintre peste 30 de combinații diferite pentru a-l personaliza pe Captur. Farurile full LED Pure-Vision și luminile de rulare pe timp de zi în forma literei „C, integrate la nivelul spoilerului frontal, contribuie decisiv la creșterea pretențiilor de imagine ale lui Captur. Un alt punct forte al originalului crossover franțuzesc: portbagajul de 455 litri – valoare de top în clasa mică. De la al treilea nivel de echipare, Captur poate fi echipat cu un pavilion vitrat fix, care îmbunătățește lumina ambientală în cabină.

Renault Captur

 

Cum SE FURĂ la pompele din România! Nu-ţi vine să crezi….

DACIA versus MERCEDES. Nimeni nu se aștepta al rezultatul ăsta!

Adaugă un comentariu