PE MĂSURA AȘTEPTĂRILOR

Alegerea unei mașini cunoscute tinde să fie favorizată în cazul unei decizii de achiziționare, datorită puterii și awarness-ului brandului din spatele său.

Un exemplu clar avem aici: în faza lor de afirmare și de creștere a notorietății brandului, ambițioșii coreeni s-au afirmat atât prin raportul excelent calitate-preț, cât și pentru faptul că au integrat multe detalii și elemente proprii în conceptul lui Tivoli.

Ca să putem oferi o părere cât mai obiectivă, sub supravegherea redactorului nostru șef, am rugat-o pe invitata noastră specială, Vasile Virginia, să „dea o tură' cu Tivoli și să ne dea un feedback fresh vizavi de acest model SsangYong. A fost o alegere nu tocmai întâmplătoare, ci mai degrabă ne-a interesat impresia unei femei care profesează într-un domeniu tehnic.

Efortul amplu de modernizare pe care SsangYong l-a materializat în actuala ofertă a mărcii se reflectă poate cel mai bine în seria Tivoli. Nici nu ar fi de mirare: Tivoli atacă un segment de piață extrem de disputat, cel al SUV-urilor familiale din segmentul superior al clasei mici, cu caracteristici practice apreciabile și preț abordabil. Designul lui Tivoli are acea notă de robustețe moștenită de SUV-uri de la categoria offroad, detaliu de natură să inspire încredere și să-l facă să pară, vizual vorbind, chiar mai mare decât este de fapt. Altfel, Tivoli răspunde în mers așa cum te aștepți de la un vehicul capabil al vremurilor noastre: este agil, riguros în comportamentul dinamic, relaxant de condus și, dacă nu insiști pe o conducere rapidă, economic la consum.

 

 

Automobilul testat a fost SsangYong Tivoli 1.5 GDI-T, în varianta CLEVER PLUS, cu pachetul opțional de transmisie automată Aisin (generația a 3-a) cu 6 trepte de viteză și regim de operare Eco-Power-Winter, cu sistem de control motor start-stop, în culoarea ADA (Gri grafit PLATINUM GREY metalizat) cu interior negru, tablou de bord digital cu diagonala de 10,25 de inchi (HD), cheie inteligentă, volan cu încălzire, sistem multimedia Smart Audio cu touchscreen de 8 inchi, conectori USB/Aux și cameră video pentru mers în marșarier. Nu lipsesc softurile Android Auto și Apple CarPlay, iar oferta include garanție de 5+5 ani.

Cine este Virginia Vasile? Este tânără mămică și șef de lucrări la Facultatea de Energetică din cadrul Universității Politehnica din București. {i-a început studiile superioare în domeniul energiei, în cadrul facultății în care profesează în prezent. În anul II de studii a fost acceptată și la Ecole des Art et Metiers Paristech, Cluny, în Franța, câțiva ani mai târziu obținând dubla diplomă de inginer și master în domeniul energetic. A cochetat cu mediul privat, lucrând cu companii precum Carrier sau Engie, doar că pasiunea acesteia pentru cercetare a făcut-o să se înscrie la doctorat în domeniul transferului de căldură. A urmat 5 ani de doctorat în cotutelă în cadrul UPB și Institutul Național de {tiințe Aplicate din Lyon, unde a descoperit și sensul carierei sale, acela de cadru didactic. În prezent predă „Transfer de căldură și masă, Echipamente și Instalații Termice' în cadrul facultății care i-a fost casă în ultima decadă.

INTERVIU

Cum îți place domeniul în care activezi?

Domeniul în care profesez este realmente ceea ce îmi place. Consider că această meserie în acest domeniu, mai exact, este cu adevărat vocația mea. Sunt o fire calmă, răbdătoare, calculată și ador faptul că am oportunitatea de a forma viitori ingineri încă din primii lor ani de studii. Un alt lucru foarte important în domeniul în care lucrez este că sunt mereu lucruri noi, datorită tehnologiei, care este într-o continuă dezvoltare.

Care este prima mașină condusă?

Prima mașină condusă de mine este, mai bine zis era un Opel Agila. O minidubiță, îmi amintesc cu amuzament că m-a oprit cineva în trafic la semafor doar ca să-mi spună că nu a văzut femeie să conducă o astfel de mașină.

Care este mașina visurilor tale și de ce?

Nu pot spune că am o mașină preferată. Cred că pentru mine este important ca mașina să fie sigură, spațioasă, automată și suficient de confortabilă pentru familia mea: eu, soț și copil. Și oarecum potrivită personalității mele!

Ce înseamnă feminitate pentru tine și cum se îmbină ideea feminității cu nișa în care profesezi?

Feminitate pentru mine înseamnă simplitate și naturalețe în cel mai elegant mod posibil. Înseamnă acel mod de a fi care vine natural, și nu forțat. Femei în știință au existat dintotdeauna, toată lumea a auzit de Marie Curie. Ce-i drept, în ziua de azi sunt mult mai multe. Se promovează intens egalitatea de șanse în prezent în toate domeniile. Este o meserie care mi-a permis dintotdeauna să fiu feminină.

Care este outfitul care te reprezintă?

Outfitul care mă reprezintă este fix outfitul din articol. Este elegant, feminin, dar și lejer încât să îmi permită să mă simt bine.

Cum a fost la volanul lui Tivoli de la Ssang Yong? Ce impresie ți-a lăsat mașina? Ce ți-a plăcut și ce nu?

A fost o experiență surprinzătoare. Mașina s-a mulat foarte bine pe așteptările mele. O consider foarte potrivită atât pentru traficul urban, cât și pentru deplasări în afara orașului, dovadă fiind caroseria înaltă, contururile impozante și dimensiunile generoase ale interiorului. Un dezavantaj din punctul meu de vedere ar fi portbagajul limitat ca spațiu.

 

 

Designul, atât exterior, cât și interior, este mai mult decât plăcut. Mi-a atras imediat atenția sistemul de infotainment foarte bine poziționat și elegant, de culoare piano black. Totodată am fost plăcut impresionată să constat că partea superioară a planșei de bord este moale.

Este o mașină ușor de condus, cu un motor vânjos, dar plecarea de pe loc este o idee bruscă, în ideea că trebuie să o menajezi puțin. Sunt convinsă că este o chestiune de obișnuință. Tu te obișnuiești cu ea și ea se obișnuiește cu tine.

Verdict
M-au impresionat dotările mașinii, faptul că are cameră pentru mersul în marșarier, că are încărcare wireless pentru telefon (cui nu-i trebuie așa ceva în mașină?), că este automată, ceea ce o face potrivită pentru oraș și că scaunele sunt confortabile, un lucru foarte important la drum lung și nu numai. Pot îndrăzni să spun că este o mașină cu personalitate!

 

Adaugă un comentariu