BMW X5 xDrive40e – Primul SUV plug-in hybrid al mărcii pleacă de la 71.176 de euro cu TVA în România

BMW a publicat astăzi prețul pentru primul său SUV plug-in hybrid. Vorbim despre X5 xDrive40e, modelul care îmbină avantajele tehnologiei BMW i cu versatilitatea gamei X5.

În plus, oficialii companiei spun că lansarea lui X5 xDrive40e marchează și o nouă strategie a mărcii, cu prețuri competitive pentru versiunile plug-in hybrid. Astfel, noul BMW X5 xDrive40e are un preț de pornire de 71.176 de euro cu TVA inclusă și vine alături de pachetul de suspensii adaptive Comfort în echiparea de bază.

Este pentru prima dată când un model hibrid, cu o tehnologie atât de avansată, este disponibil la un preţ atât de competitiv. Considerăm că modelul poate fi o soluţie foarte atractivă, mai ales pentru cei care folosesc automobilul pentru naveta zilnică. În plus, cu o autonomie electrică de 20-25 km, este modelul ideal pentru cei care locuiesc în suburbiile Bucureştiului şi ale altor oraşe mari’, a declarat Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România.

pret bmw x5 hibrid

Sub capotă, BMW X5 xDrive40e utilizează un propulsor turbo pe benzină, cu patru cilindri, care dezvoltă o putere maximă de 245 CP și 350 Nm. Acesta este ajutat de un motor electric de 113 CP și 250 Nm, integrat în cutia automată cu 8 trepte, care transmite cuplul prin intermediul unui sistem de tracțiune integrală xDrive, chiar și atunci când se rulează exclusiv electric. Puterea totală a întregului sistem este de 313 CP și 450 Nm, ceea ce permite ca BMW X5 xDrive40e să accelereze de la 0-100 km/h în 6,8 secunde și să atingă o viteză maximă de 210 km/h.

În aceste condiții, BMW X5 xDrive40e reușește un consum mediu mixt de 3,4 l/100 km și un consum mixt de electricitate de 15,4 kWh pe aceeași distanță parcursă. În același timp, emisiile de CO2 se cifrează la 78 g/km. Cât despre alimentarea cu energie electrică, BMW spune că timpul necesar este de aproximativ patru ore atunci când se utiliează o priză obișnuită.

Energia este stocată într-un set de acumulatori litiu-ion cu o capacitate de 9 kWh. Cu bateria încărcată complet, modelul german poate parcurge 50 – 60 de kilometri cu un consum de aproximativ 6,5 l/100 km. Experiența zilnică de teste a arătat o autonomie în modul 100% electric de aproximativ 20 – 25 km cu bateria încărcată.

Adaugă un comentariu