Citroën își schimbă fața – aceasta este noua siglă a brandului francez

Marca Citroën dezvăluie astăzi o nouă identitate de marcă și o nouă siglă, care marchează debutul unei noi ere pentru brandul născut în urmă cu 103 ani. Cu această nouă identitate, Citroën își exprimă dorința de a accelera misiunea mărcii către o mobilitate electrică accesibilă.

Noua siglă este o reinterpretare a logo-ului original, adoptat pentru prima dată de fondatorul André Citroën și inspirat de succesul primei sale companii de prelucrare a metalelor care producea angrenaje în formă de chevron. Referința familiară și tehnică „deux chevrons' a rămas de atunci în centrul identității Citroën.

Noua siglă elegantă marchează tranziția și evoluția mărcii către o nouă eră și va debuta la sfârșitul lunii septembrie pe un vehicul concept. Începând cu jumătatea anului 2023, sigla va decora apoi progresiv viitoarele vehicule de serie și concept Citroën.

Noua siglă face parte din noua identitate de marcă aplicată pe toate suporturile fizice și digitale și însoțită de noua semnătură de marcă care promite Nothing Moves Us Like Citroën'.

Vincent Cobée, CEO marca Citroën declară: «A sosit momentul ca Citroën să adopte un nou ton, mai modern și contemporan. Noua identitate de marcă simbolizează progresul: prin transportul clienților noștri atât fizic în vehicule avangardiste, cât și pe plan emoțional, asigurându-ne că întreaga lor experiență – în special tranziția la vehiculele electrice – este mai accesibilă, mai confortabilă și mai plăcută. Tradiția mărcii de a inspira consumatorii cu vehicule îndrăznețe ne ghidează către o abordare diferită și mai accesibilă a mobilității de mâine. Suntem încrezători că toți clienții Mărcii din trecut, prezent și viitor vor fi de acord că „Nothing moves us like Citroën'.»

„În încercarea de a clarifica viitoarea orientare a mărcii, a fost logic să închidem bucla revenind în mod grafic la primul logo al lui André Citroën, care reprezenta promisiunea autentică a unei mobilități accesibile și inovatoare pentru toți. Trecerea progresivă la o semnătură de marcă mai proeminentă și mai vizibilă pentru viitoarele modele Citroën este o evoluție semnificativă, chiar dacă subtilă, în care precizia chevronelor tehnice și funcționale contrastează cu căldura și delicatețea aproape umană a ovalului care le înconjoară', a declarat Alexandre Revert, Global Brand Designer Citroën.

Adaugă un comentariu