Mercedes-Benz inaugurează primul showroom concept MAR20X din România

Mercedes-Benz Romania si Autoklass prezinta, in premiera in tara noastra, primul showroom sub conceptul MAR20X, ca raspuns la schimbarile din lumea retailului si aliniat la viziunea companiei de a plasa clientii in centrul activitatii sale, oferindu-le cea mai luxoasa experienta si un proces de vanzare si servicii fara cusur pentru clienti. De asemenea, Mercedes-Benz anunta planurile de extindere pentru noul model de retail, cu zece locatii in planul pentru 2023.

Bucuresti: In urma unui proces amplu de renovare si regandire a modelului de retail si o investitie de 1,5 milioane de euro, Autoklass Pipera devine primul showroom Mercedes-Benz MAR20X din Romania. Locatia isi propune sa ofere o experienta de brand consistenta si cea mai inalta calitate a produselor si serviciilor, fiind aliniata la conceptul de lux modern promis de Mercedes-Benz. Impreuna cu partenerii sai din retail, compania da startul unui proces de modernizare care, dincolo de designul locatiilor, vizeaza procesele, rolurile si integrarea tehnologiilor digitale, pentru o experienta imersiva, memorabila, si eficienta.

Un raspuns pe masura schimbarilor, dar si a oportunitatilor din retail

MAR20X este un concept care creeaza cele mai bune conditii pentru succesul activitatilor de retail – acum si in viitor. Intr-o lume in continua schimbare, noul concept completeaza directiile pentru dezvoltare ale Mercedes-Benz: cresterea complexitatii tehnologice a produselor, adresarea nevoilor unor clienti din ce in ce mai diversi si cu asteptari tot mai diferite, redefinirea si consolidarea portofoliului de produse si diversificarea punctelor de contact cu publicul brandului.

In timp ce lumea auto se schimba, noi ramanem fideli ADN-ului nostru ca deschizatori de drumuri – reinventarea proceselor din spatele inovatiilor este ceea ce am urmarit intotdeauna. Este ceea ce ne-a impulsionat inca de la inceput si ceea ce ne-a ajutat sa navigam si sa inovam aceasta industrie. Cum transpunem acest lucru in noua realitate? Ne-am angajat nu doar sa imbunatatim status quo-ul, ci si sa il schimbam, dincolo de a crea cele mai dorite autovehicule. Nu suntem doar o companie auto, ci lasam ca inovatia si obiectivele noastre clare sa vorbeasca despre promisiunea Mercedes-Benz, iar acest nou model de retail primeste clientii in universul luxului modern, oferindu-le sentimentul de apartenenta la ceva special‘, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz Romania.

In acest an special pentru noi, in care sarbatorim 20 de ani de la infiintarea Autoklass, suntem incantati sa oferim clientilor nostri o noua experienta deosebita, construita pe valorile impartasite cu Mercedes-Benz. Acest showroom regandit primeste clientii in universul brandului in cel mai exclusivist, modern si rafinat mod si reflecta cele mai inalte standarde, MAR20X, devenind primul Partener Autorizat cu o astfel de locatie. Acest moment unic marcheaza si reconfirmarea angajamentului nostru de a fi Official Home of Mercedes-Benz in Romania‘, a completat Daniel Grecu, Director General Autoklass.

Un model orientat catre client: principiile de baza ale MAR20X

Arhitectura, utilizarea elementelor media si procesele din showroom sunt privite ca parti integrate ale unui concept unitar. Acestea se completeaza pentru a construi o experienta in reprezentanta caracterizata prin cea mai buna calitate a mediului in care clientii sunt primiti, procese cursive si consultanta la standardele zilei de astazi:

Arhitectura locatiilor MAR20X: dinamic, agil si primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interactiune cu brandul si produsele sale. De la podeaua inchisa la culoare, special realizata, pana la tavanele alb-gri si fatadele de sticla, noul showroom inspira continuitate si siguranta.

Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitatile prin care consultantii pot explica aspectele tehnice ale produselor si sustin o abordare orientata catre client, prin conturarea unei experiente unice. Procesul de consultanta este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clientilor, la configurarea autovehiculului dorit.

Format modular: alegerea locului de consultanta este flexibila la nivelul zonei dedicate din showroom, in functie de functia dorita – consultanta pentru vanzare sau servicii pentru clienti, in functie de nevoile acestora;

Procese imbunatatite si o noua abordare a echipei de vanzari: consultantii au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua in calcul particularitatile fiecarui client. Acestia au parte de un spatiu comun, fara locuri predefinite si restrictii, pentru a se adapta noului flux de interactiune cu clientii;

Receptie proactiva si un proces cursiv de consultanta: fiecare client este intampinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune in legatura cu un consultant potrivit pentru cerintele acestuia;

Punctele de contact ale showroomului MAR20X

Functionalitatile principale ale zonelor de contact cu clientii in noul tip de showroom sunt organizate pe mai multe puncte de contact. Acestea sunt, la randul lor, impartite in mai multe tipuri de activitati:

  1. Zona de primire a clientilor: loc de primire si de asteptare pana la inceperea discutiilor cu specialistul in consultanta, dar si de consultanta preliminara intr-o zona publica. Zona dispune de locuri de asteptare, receptie, o zona de lucru si optiuni pentru copii.
  2. Zona de consultanta pentru produse si servicii: locuri dedicate pentru discutiile particulare cu fiecare client, pentru prezentarea elementelor de personalizare. Zona dispune de arii semi-publice sau complet private, echipate cu solutiile digitale aferente.
  3. Zona de expunere a vehiculelor: dedicata procesului de consultanta care implica prezentarea propriu-zisa a produselor, fara a se intercala cu alte zone de lucru sau de marketing. Fiecare vehicul expus are o zona dedicata de 34 metri patrati, iar zona este completata de un ecran media principal.
  4. Zona de predare a vehiculelor: o experienta completata de elemente media pentru vehiculele noi, rulate sau de test drive. Fiecare client primeste explicatii cu privire la produsul predat, intr-o atmosfera personala si personalizata.
  5. Zona de magazin: dedicata prezentarii accesoriilor tehnice, a jantelor si a pieselor. Zona este completata de gondole si vitrine dedicate.
  6. Zona de service lobby: pentru o receptie mai usoara si mai primitoare a clientilor care acceseaza service-ul locatiei.

Noul concept de showroom este inca un pas pe care Mercedes-Benz il face in misiunea sa de a fi mai mult decat un producator auto, ci o companie de tehnologie inovatoare, care seteaza noi standarde pentru clientii sai. Mai mult, regandirea modelului de retail offline completeaza directiile strategice ale Mercedes-Benz de a oferi experienta luxului modern, accesibil clientilor, prin lansarea locala a showroomului online.

Adaugă un comentariu