Showroomurile din rețeaua Dacia adoptă un nou design

Noua amenajare a showroom-urilor Dacia se bazează pe principii de funcționalitate, flexibilitate și responsabilitate ecologică. La interior au fost păstrate doar elementele funcționale și cele indispensabile pentru clieți.

“Avem o mare ambiție în privința rapidității introducerii noii identități de marcă Dacia în întreaga rețea comercială. Obiectivul nostru este ca la sfârșitul anului 2023 peste 70% din cele 2 500 de puncte de vânzare care alcătuiesc rețeaua comercială primară a mărcii să fie deja adaptată la noile norme. Până acum am primit aproape 700 de proiecte pentru amenajarea exterioară iar acest număr crește rapid. Vom veni de acum în sprijinul proiectelor din fiecare țară de comercializare pentru a accelera amenajarea interiorului showroom-urilor.” a declarat Thomas Brient, Director Eficiență Vânzări și marketing Dacia.

 

Ideea de pornire a fost aceea de a permite evoluția în timp a oricărui showroom Dacia, și de a oferi soluții pentru puncte de vânzare de diferite dimensiuni. Astfel, au fost create 3 formate diferite, adaptate în funcție de suprafața unui showroom și de numărul de mașini expuse.

Majoritatea materialelor folosite vor fi în principal reciclate și durabile (fie că vorbim de panouri, de covoare, de mochete sau lămpi), alese cu exigență și cu permanentă grijă față de mediu.

Astfel, baza panourilor va fi realizată din elemente fabricate din anvelope reciclate, reunite prin emblema Dacia.

Fiecare punct de vânzare va dispune de o zonă dedicată ofertei de merchandising. Aceasta va oferi un nou elan mărcii Dacia, care nu mai comercializa produse derivate din anul 2019. Prima colecție de produse se va compune din obiecte esențiale pentru ieșirile în natură – un rucsac, o caschetă, un recipient pentru apă și un impermeabil.

Design-ul interior al showroom-urilor Dacia a fost conceput de Studio 5•5, devenit celebru în anul 2003 cu proiectul „Reanimare, medicina obiectelor', care implica „tratarea' pieselor de mobilier, pentru a denunța excesele supraconsumului și ale risipei.

Aceeași abordare inovantă se regăsește și în proiectul actual de amenajare a showroom-urilor Dacia, ideea principală fiind aceea de a propune clienților obiecte din materiale reciclate sau ecologice și durabile. Această poziționare este perfect adecvată valorilor mărcii Dacia și demersului permanent de a urmări ceea ce este esențial.

Parcursul de achiziție a fost modernizat în întregime, fie că e vorba de cel realizat în showroom sau online. Mesajele sunt clare în fiecare etapă a procesului, diferitele zone sunt ușor de identificat, clientul dispune de repere precise pentru a se orienta de la sosire până în zona de post-vânzare.

Datorită aplicației de realitate augmentată Dacia AR, consilierul de vânzări îi va putea arăta unui client, în formă virtuală, o mașină care nu există momentan în showroom. Astfel, modelul respectiv va putea fi vizualizat până la scara 1:1, în toate detaliile, atât la exterior, cât și la interior.

În prezent, un showroom din Pitești și două din Franța, din orașele Nanteuil Les Meaux și Reims, afișează deja noua imagine de marcă Dacia. Procesul de adaptare a rețelei comerciale la noua identitate vizuală va continua, de la începutul anului 2023, în celelalte țări unde marca Dacia este prezentă.

Adaugă un comentariu