Un Maserati Quattroporte primește o ușă în plus, devine shooting brake. La fel de frumos

Maserati Quattroporte este una dintre cele mai frumoase limuzine de pe piață. Mai frumos de atât ar fi doar un shooting break. Cineva l-a construit.

Citește și:

Motoarele modelelor electrice Maserati vor avea un sunet specific. Ascultă-l! (VIDEO)

Maserati Royale: ediție exclusivistă pentru Quattroporte, Ghibli și Levante

Frumusețe rară: ediția Royale pentru Maserati Quattroporte, Levante și Ghibli

Maserati pregătește un model pur-sânge pentru anul 2020. Iată primele imagini

Maserati GT își ia la revedere de la motorizarea V8 cu această ediție specială

Designul lui Maserati Quattroporte este ca o melodie de la Nat King Cole într-o noapte leneșă de vară: greu poți să-i reproșezi ceva, chiar și la șapte ani de la lansare — cât are generația actuală.

Ce nu are generația actuală — sau oricare generație anterioară, de fapt — este un shooting brake. De fapt, câteva exemplare din generația anterioară au fost transformate în shooting brake-uri de către Carrozzeria Touring. Informația este relevantă pentru că de aici a plecat ideea unui shooting brake al generației actuale.

Un exemplar Bellagio Fastback (unicatul celor de la Carrozzeria Touring) a fost licitat în 2013 de RM Sotheby’s, iar printre amatori s-a aflat și un pasionat din Marea Britanie. Dezamăgit că nu a reușit să pună mâna pe Bellagio Fastback, acesta a decis să-și construiască el unul. Cu ajutor, firește.

Ofertele primite nu au fost încurajatoare: i se cerea aproape 230.000 € pe conversie, preț în care nu era inclusă și mașina-donor. Din fericire, l-a găsit pe Adam Redding (un restaurator renumit în Marea Britanie) care a acceptat provocarea de a-i adăuga o ușă în plus lui Quattroporte.

După 1.500 de ore de muncă, mașina a fost gata, și arată exact ca ceva ce designerii Maserati înșiși ar fi desenat. O misine dificilă, având în vedere că formele limuzinei Quattroporte arată ca o lucrare de artă pe care nu-ți poți imagina cum ai putea-o îmbunătăți. Te poți convinge de asta răsfoind galeria foto de mai sus.

Nu știm cât de spațios este portbagajul, dar știm că sub capotă are un V6 de 3,0 litri, cu 275 de cai-putere (motorizarea standard a mașinii) și că odometrul indică 14.023 de kilometri. Este listat la vânzare pe Classic Driver, însă prețul nu este afișat.

Adaugă un comentariu