Huayra Imola este mai scump decât Chiron, dar Pagani deja a epuizat stocul (VIDEO)

Toate exemplarele de Pagani Huayra Imola au fost deja cumpărate, înainte de lansarea oficială. Prețul pleacă de la 5.000.000 €.

Citește și:

Pagani Huayra Roadster – Poze și detalii oficiale

Pagani Huayra Dinastia sau cum să atragi atenția în cel mai tare mod

Cum pornești un Pagani Huayra rămas fără baterie? Îi dai curent de la BMW X6M! (VIDEO)

A călcat accelerația din plin în timp ce își aranja scaunul. Rezultatul? Un Pagani Zonda șifonat din plin

Un pusti de 15 ani este cel mai tanar posesor al unui model Pagani

Pagani a prezentat oficial cel mai nou produs al său, Huayra Imola, înainte de debutul public programat pentru Salonul Auto de la Geneva 2020. Numele sugestiv oferă toate informațiile de care ai nevoie pentru a înțelege de ce este în stare cea mai recentă creație semnată Horacio Pagani.

pagani huayra imola

Huayra Imola este o versiune a deja celebrului Huayra, a cărei existență este strâns legată de circuitul italian Imola: în procesul de dezvoltare, Huayra Imola a parcurs peste 16.000 de kilometri aici. Cu toate că are pedigree competițional, supercarul italian poate fi condus și pe drumurile publice.

Nu știm (încă) cel mai bun timp obținut pe Imola, dar având în vedere că a fost dezvoltată aici, se laudă cu cifre cel puțin la fel de impresionante ca cele de performanță. Huayra Imola este animată tot de unitatea V12 twin-turbo de 6,0 litri, întâlnită și pe alte modele Pagani, cu mențiunea că aici dezvoltă 827 de cai-putere și un cuplu de 1.100 de Newtoni-metru.

pagani huayra imola

Puterea este trimisă roților spate printr-o transmisie secvențială cu șapte rapoarte. Oficialii încă nu au publicat cifrele de accelerație și viteză maximă, însă ecuația 827 CP + 1.246 kg (cât cântărește mașina) nu pot avea alte rezultate decât impresionante.

Cu toate că această ediție specială Huayra a fost dezvoltată pe un anume circuit, este pregătită să facă față oricărui asfalt competițional: geometria adaptivă a suspensiei lui Huayra Imola este interconectată cu elementele de aerodinamică activă, cu motorul și cu transmisia; toate elementele acționează în tandem pentru a optimiza performanțele mașinii în orice context. Cu toate că Huayra Imola se bucură de elemente aerodinamice suplimentare, cele patru flapsuri integrate în caroseria mașinii își fac în continuare treaba.

Pagani Huayra Imola va fi produsă în doar cinci exemplare, fiecare cu prețul de 5.000.000 de euro, fără taxe. Toate unitățile au fost deja vândute.

Adaugă un comentariu