Ultimul an pentru Honda NSX. Versiunea Type S: ediție finală și, inevitabil, limitată.

Suntem în anul sfârșitului pentru producția celei de-a doua generații a coupe-urilor Honda/Acura NSX. Ca să ne mai treacă amocul, producătorul de origine niponă a anunțat că demarează producția versiunilor 2022 Honda/Acura NSX Type S. Vestea proastă: vor fi asamblate numai 350 de exemplare.

Vestea și mai proastă (pentru europeni, cel puțin): 300 dintre aceste mașini sunt rezervate pieței nord-americane. Cum s-ar zice: cine împarte, parte își face. Americanii vor lua cea mai mare parte a tortului în cazul lui NSX Type S în condițiile în care automobilele sunt asamblate în SUA, la Performance Manufacturing Center (PMC) din Marysville, Ohio. Puterea maximă cu care este creditat sistemul hibrid de propulsie al lui NSX Type S se ridică la 600 CP, iar cuplul maxim ajunge la 667 Nm.

Vizual, Honda NSX Type S poate fi identificată după detaliile aerodinamice specifice aflate în față și în spate, după designul jantelor cu 5 brațe și pavilionul din fibre de carbon cu aspect natur. Printre nuanțele de vopsea disponibile se numără și una mată, numită Gotham Gray, dar numai 70 de automobile vor fi astfel vopsite.

Ceva ce nu se prea întâlnește în cazul sistemelor hibride de propulsie: transmisia include o cutie de viteze mecanică, dotată cu dublu ambreiaj și având 9 trepte. Cât despre motorul cu benzină integrat în sistem, acesta este un V6 twin-turbo de 3,5 litri cu injecția perfecționată, capabil să furnizeze 520 CP (cuplul său maxim este de 600 Nm). Sistemul de supraalimentare provine de la variantele cu caracter competitional NSX GT3. Dimensiunile pneurilor Pirelli P Zero anume proiectate pentru NSX Type S: 245/35ZR19, în față și 305/30ZR20, în spate.

Adaugă un comentariu