Hyundai Veloster N ETCR, primele teste pe circuit pentru electrica de competiție (Video)

Hyundai Veloster N ETCR se pregătește pentru debutul în primul sezon al campionatului internațional de turisme electrice. Hot-hatch-ul a fost supus primelor teste pe circuit la Hungaroring. 

Citește și:

Vânzările de mașini electrice s-au dublat în toată lumea! Care este cel mai de succes model

Românii sunt liderii Europei în ce privește interesul față de mașini electrice

După ce Veloster N TCR și i30 N TCR și-au demostrat potențialul în campionatul internațional de turisme, Hyundai dorește să participe și în ETCR, versiunea dedicată exclusiv mașinilor electrice a aceleiași competiții. Așa a apărut Veloster N ETCR, fratele electric — și mult mai puternic — al alergătorului N TCR, care a fost prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt 2019.

Din punct de vedere estetic, Veloster N ETCR arată similar cu modelul animat de motor termic, însă tehnic vorbind are o natură foarte diferită: motorul electric este montat central și își trimite puterea (toată puterea!) către roțile din spate. Apropo de putere, Hyundai nu a oferit detalii referitor la cât de potentă este unitatea alimentată de baterii, însă ne așteptăm la cifre impresionante.

Un indiciu în direcția aceasta este Cupra e-Racer, model dezvoltat special pentru participarea în ETCR. Hot hatch-ul electric spaniol dispune de o putere maximă de 680 CP. În specificul competiției, și Cupra e-Racer își trimite puterea exclusiv pe puntea spate.

Adaugă un comentariu