Noua motorizare turbodiesel de 1,8 litri propusa de marca nipona afiseaza o putere ridicata pentru cilindreea respectiva: 150 CP. Raportul sau de compresie de 14,9:1 este cel mai redus din lume la un motor turbodiesel din orice domeniu tehnic. Mentionam ca motorul Mitsubishi este fabricat in intregime din aluminiu, are turbina cu geometrie variabila, alimentare commonrail si injectie directa, plus distributie variabila. Emisiile sale de CO2 sunt de numai 145 g/km.
,
Auto Bild Romania
in Știri
13 – Motor diesel Mitsubishi
Recordul de compresie redusa al noilor motoare diesel Mitsubishi.
-
Articole similare
-
Proaspăt perfecționata serie compactă Cupra Leon va aduce la apogeu transformarea pornită cu ani în urmă de la Seat Leon.
Pentru că este mai joasă și are o siluetă mai fină, Cupra Leon arată și…
-
Un plus de incisivitate în prestații și revizuire de stil considerabilă pentru Cupra Formentor, în urma unui facelift cuprinzător.
Despre Cupra Formentor se poate spune că este automobilul care a pus noul brand Cupra…
-
CoBuild 2024: Punctul de referință al industriei de utilaje și uehnologii pentru construcții în Europa de est – Ciugud, Județul Alba – 16-18 mai
CoBuild, cel mai așteptat eveniment al industriei de construcții din regiunea est europeană, își deschide…
-
Opel Corsa facelift: Maestrul urban
Au trecut exact 20 de ani de la momentul când am dat pentru prima oară…
-
Până acum exponent al genului conservator, Mercedes-Benz G-Class devine un promotor de excepție al viitorului propulsiei electrice.
Prin însuși evenimentul de lansare al lui Mercedes-Benz G 580 EQ Edition One, producătorul german…