Noul Polo Blue GT este propulsat de cea mai recenta varianta a motorului TSI de 1,4 litri si 140 CP, lansata in primavara acestui an. Tehnologia Active Cylinder Management dezactiveaza doi dintre cei patru cilindri ai masinii la viteze de croaziera, \ntre 1.400 si 4.000 rpm. Acestia se reactiveaza automat in cazul acceleratiilor puternice, iar acest proces dureaza intre 13 si 36 milisecunde. Fata de variantele clasice, consumul mediu a scazut cu 0,4 l/100 km, Polo Blue GT DSG avand nevoie de numai 4,5 l de benzina pentru a parcurge 100 km (4,6 l/100 km pentru versiunea cu cutie manuala).
,
Auto Bild Romania
in Știri
Active Cylinder Management pentru Polo
Volkswagen a prezentat prima versiune din gama Polo echipata cu sistemul de dezactivare a cilindrilor.
-
Articole similare
-
Proaspăt perfecționata serie compactă Cupra Leon va aduce la apogeu transformarea pornită cu ani în urmă de la Seat Leon.
Pentru că este mai joasă și are o siluetă mai fină, Cupra Leon arată și…
-
Un plus de incisivitate în prestații și revizuire de stil considerabilă pentru Cupra Formentor, în urma unui facelift cuprinzător.
Despre Cupra Formentor se poate spune că este automobilul care a pus noul brand Cupra…
-
CoBuild 2024: Punctul de referință al industriei de utilaje și uehnologii pentru construcții în Europa de est – Ciugud, Județul Alba – 16-18 mai
CoBuild, cel mai așteptat eveniment al industriei de construcții din regiunea est europeană, își deschide…
-
Opel Corsa facelift: Maestrul urban
Au trecut exact 20 de ani de la momentul când am dat pentru prima oară…
-
Până acum exponent al genului conservator, Mercedes-Benz G-Class devine un promotor de excepție al viitorului propulsiei electrice.
Prin însuși evenimentul de lansare al lui Mercedes-Benz G 580 EQ Edition One, producătorul german…