Audi A7 Sportback: Sculptura lui Audi

Are patru usi si hayon larg dar este un coupe. Cu un concept nou de caroserie, Audi A7 Sportback ataca Mercedes CLS si viitorul BMW Seria 6 CS.

Audi foloseste reteta de la A5 Sportback si in clasa mare. Iar rezultatul este chiar reusit. Cu o lungime de 4,97 metri, mai mare cu 4 cm decat a lui A6, dar cu 4 cm mai scund, geamuri fara rama, o proportie intre inaltimea caroseriei si cea a geamurilor de 2/3-1/3, cu oglinzile montate pe usi si cu jante de minim 18 inci, A7 Sportback arata ca un coupe elegant, desi are patru usi care permit un acces lejer si in spate.

Ampatamentul de 2,91 metri este cu 6,5 cm mai mare decat la actualul A6, ceea ce promite loc mult pentru genunchi in spate si ne da o idee de-spre viitoarele masuri ale noului A6, care va aparea la inceputul lui 2011. Volumul portbagajului atinge 535 litri – o valoare foarte buna, cu doar 10 litri mai mica decat la A6, si se poate extinde la 1390 litri prin rabaterea banchetei spate. Mai mult de 20% din caroserie este construita din aluminiu: usile, capota, hayonul, diverse elemente de suspensie.

Interiorul este tipic Audi, cu display amovibil pentru centrala de comanda MMI de 6,5 inci sau 8 inci la versiunea de top MMI Plus, care include si touchpad, ca la A8. Ergonomia MMI este simpla si intuitiva. Din butonul central rotativ, plasat in spatele schimbatorului, si din soft-key-uri se navigheaza prin meniuri, iar din cele patru butoane exterioare se intra direct in diversele meniuri.

A7 Sportback va fi disponibil initial cu patru motorizari, toate cu injectie directa, combinate cu cutii automate: Multitronic cu opt rapoarte prestabilite, la versiunile cu tractiune fata, si S-Tronic cu sapte trepte, la cele cu tractiune integrala. Versiunea de baza va fi echipata cu motorul V6 FSI de 2,8 litri si 204 CP, combinat cu tractiune fata si cutie Multitronic. Aceeasi combinatie va fi disponibila si pentru versiunea diesel de baza, de 3,0 l si 204 CP, care va fi extrem de „frugala“ si ecologica: doar 5,3 l/100 km consum mediu ECE si emisii de doar 139 g/km CO2. Dieselul de top de 3 litri si 245 CP si benzina 3.0 TFSI cu compresor mecanic de 3 litri si 300 CP vor fi oferite in combinatie cu cutie S-Tronic si tractiune integrala quattro de noua generatie.

Optional, se ofera diferentialul sport spate. Tot in optiune, Quattro GmbH ofera o suspensie si mai sport sau se poate alege si suspensia pneumatica. La A7, Audi ofera standard sistemul Drive Select, cu patru moduri (Comfort, Auto, Dynamic, Individual), care controleaza raspunsul cutiei, al directiei si al motorului.

Echiparea standard va fi de inalt nivel, cu faruri bi-xenon, stopuri cu LED-uri (optional faruri adaptive si faruri cu LED-uri ca la R8 si A8), clima automata, sistem de pornire din buton, centrala MMI cu monitor de 6,5 inci si jante de aliaj 18 inci. Pe langa pachetul de siguranta complet se ofera optional diversele stagii ale programului Audi Pre Sense. Pe lista de optiuni se afla scaune reglabile electric pe 20 directii, ventilate, head-up display, sistem audio Bang&Olufsen si jante de 19 sau 20 inci.

Adaugă un comentariu