Audi E-Tron GT Concept: A treia mașină electrică a mărcii

Audi E-Tron GT Concept a fost prezentat pe internet înaintea debutului de la Salonul Auto de la Los Angeles.

E-Tron GT va deveni cea de-a treia mașină electrică a producătorului din Ingolstadt.

Citește și:

Cum obții 500 de lei pentru combustibil?

Spectaculos: vas de croazieră cu circuit de karting

Cel mai “bătrân” VW Beetle din lume a fost complet restaurat

Amenzi mari pentru abateri considerate minore de către șoferi

Uite câte amenzi adună o cameră fixă în două săptămâni

Ford Puma se întoarce!

Cum îți poți moderniza mașina

Ora de Educație Rutieră

Șoseaua de Centură a Bucureștiului – un proiect continuu

Ford vrea să scape de mirosul de “mașină nouă”

Ce trebuie să conțină o trusă sanitară auto?

Primul loc în Europa la aglomerație

 

Acest model a fost dezvoltat de divizia Audi Sport și îl putem considera fratele electric al lui Audi A7. Potrivit colegilor germani de la Bild, acest model împrumută platforma tehnică a lui Porsche Taycan. Rămâne de văzut dacă Audi va primi exact specificația lui Porsche Taycan în ceea ce privește nivelul de putere al motoarelor electrice, autonomia și alte configurări specifice.

Audi E-Tron GT Concept ar trebui să fie capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în mai puțin de patru secunde, iar autonomia maximă ar trebui să treacă de 400 de kilometri. Aceste valori ar fi posibile dacă ar fi preluat integral sistemul de propulsie anunțat pentru Taycan.

Din punct de vedere stilistic, modelul E-Tron GT Concept pare să fie gata de producție. Nemții vor expune la Salonul Auto de la Los Angeles un vehicul de serie inspirat din acest concept. Acesta din urmă va fi cel de-al treiela model electric din portofoliul producătorului din Ingolstadt.

Primul Audi electric este un SUV și se numește e-tron. Cei de la Audi, alături de frații de concern de la Volkswagen, au un plan serios de electrificare a gamei și de lansare de noi modele cu sistem de propulsie exclusiv electric. Scopul lor este reducerea dramatică a emisiilor de CO2 la nivel de concern și creșterea ponderii de vehicule electrice în vânzările concernului.

Pentru a realiza un asemenea obiectiv, concernul german este nevoit să abordeze cât mai multe segmente de vehicule și să asigure mai multe dimensiuni de caroserii pentru modelele rezultate. Timpul ne va demonstra dacă strategia de a lansa modele electrice cu un design diferit de cele obișnuite va fi soluția câștigătoare, sau dacă este mai bine să fie lansate versiuni electrice ale modelelor care au sistem de propulsie convențional.

Adaugă un comentariu