Audi e-tron a intrat în producția de serie

Audi e-tron, primul SUV electric al mărcii din Ingolstadt, a intrat în producția de serie.

Modelul german va fi prezentat public în data de 17 septembrie, însă nemții au publicat o imagine teaser a variantei de serie. Aceasta prezintă grila hexagonală a celor de la Audi restilizată subtil, un set de blocuri optice ascuțite și câteva ornamente specifice SUV-urilor. Vorbim despre ornamente negre pentru bosajele aripilor și o parte inferioară neagră pentru bara de protecție față, care integrează și un element care imită aluminiul cu finisaj satinat.

Citește și:

Proiect la Primăria Capitalei: O zi fără mașini în București

Video: Vezi cum dispare un pod afectat de inundații

Volkswagen: Jumătate dintre modelele importante au omologare WLTP

Autostrăzi cu taxă în România: Cât va costa să mergi 100 de kilometri?

Lada Vision 4×4: Cum arată un SUV de clasă mică de la ruși!

 

Inițial, Audi planuia să-l prezinte pe e-tron la finele lunii august, dar evenimentul a fost amânat și mutat în Statele Unite ale Americii. Audi a modernizat fabrica sa din Bruxelles încă din 2016 pentru a putea să producă noul său model, primul vehicul electric de serie mare de la Audi.

În materie de putere, motoarele sale vor livra 355 CP și 561 Nm, dar vor fi capabile să livreze 402 CP și 664 Nm în reprize de maximum opt secunde. Accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în mai puțin de șase secunde. Încă nu este apropiat de Tesla Model X, dar nemții speră să atragă clienți și dintre cei interesați de un Model X datorită rețelei generoase de dealeri din întreaga lume și a imaginii premium a mărcii, precum și a finisajelor care ar trebui să depăsească nivelul oferit deja de Tesla. Audi are deja un rival direct pe piață, sub forma lui Jaguar I-Pace. Urmează să fie lansate modelele Mercedes-Benz EQC și BMW iX3.

Viteza maximă a lui Audi e-tron va fi limitată electronic la 200 km/h, mai mult decât suficient pentru necesitățile unui client obișnuit. Autonomia conform ciclului WLTP trece de 400 de kilometri, deci vorbim de aproximativ 300 de kilometri fără probleme în condiții reale de trafic și cu un stil de conducere normal, fără eforturi pentru economie.

Audi e-tron va fi și primul model din lume disponibil cu camere video în loc de oglinzi convenționale. De aceea, vor fi cinci ecrane la bord, dintre care două pentru oglinzile laterale. În România vor fi disponibile 50 de unități Audi e-tron, fiind deschise deja listele de rezervări. Pentru 1.000 de euro plus TVA la cursul BNR din ziua plății, poți ajunge pe listă. Desigur, trebuie să ți-l și permiți, fără a fi încă dezvăluit prețul variantei de serie.

Adaugă un comentariu