Toyota ramana si in 2014 cel mai valoros brand auto din lume, potrivit studiului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands realizat de Millward Brown. Toyota si-a crescut valoarea brandului in ultimul an cu 21%, la 29,6 miliarde de dolari si a urcat 21 de pozitii in clasamentul general, pana pe locul 26.
In acelasi top, dintre producatorii auto, BMW s-a clasat pe pozitia secunda, cu o valoare a brandului de 25,7 miliarde (pozitia 32 in clasamentul general), iar Mercedes-Benz pe pozitia a treia, cu o valoare de 21,5 miliarde de dolari (locul 42 in clasamentul general).
Prima pozitie in clasamentul general este ocupata anul acesta de Google (cu o valoare a brandului de 158,8 miliarde de dolari), care devanseaza astfel brandul Apple, in declin cu 20% fata de 2013, si care este evaluat anul acesta la o valoare de 147,9 miliarde de dolari.
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2014/05/Aygo_ext_10.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2024/07/Cover-resolution.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2024/10/Mercedes-E-Class-SH-004.jpg)
:quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2024/02/gle1.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/09/Auto-bild_cum_alegi_o_main_care_s_mbine_confortul_cu_sigurana.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Mazda-CX-3-SH-005.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2025/01/Opel-Astra-Combi-SH-002.jpg)