Cel mai recent concept al designerilor mărcii britance se numește MINI Aceman și este relevant pentru identitatea MINI în viitor.

Grupul BMW a reușit în anul 2000 să-i redea lui MINI strălucirea și asta fără să-i afecteze amprenta britanică originală (prima generație a apărut în 1959). Forma modernizată a lui MINI de acum 22 de ani a prins valul retrodesignului (VW Beetle, Ford Thunderbird, Jaguar S-Type) și l-a exploatat din plin.

Dacă ați avut mai nou senzația că reinterpretarea sub forme diversificate ale spiritului tradițional MINI e ceva ce începe să obosească, să știți că departamentul de design al casei nu a neglijat acest lucru și, pe lângă modelele de serie, a pregătit o schimbare marcantă în evoluția mărcii. Dovadă: conceptul MINI Aceman este un obiect care apariție clar erei gadget, lăsând în urmă orice clișeu de retrodesign.

Avem de-a face cu primul crossover MINI destinat segmentului premium avansat. Vehiculul are propulsie pur electrică, atrăgând atenția printr-un limbaj de stil clar și minimalist (ce bine dă termenul acesta când tema este un MINI!), botezat de creatorii săi „simplitate charismatică'. Spațiul interior beneficiază fără nicio rezervă de realizări recente și anticipate ale domeniului digital. Cât despre materialele finisării, nici aici nu s-a folosit nimic clasic, de genul piele sau crom.

„Limbajul de design al conceptului MINI Aceman anunță începutul unei noi ere de design pentru MINI', a declarat Adrian van Hooydonk, șeful BMW Group Design. „Elementele de design tipice mărcii MINI au fost întotdeauna inconfundabile. Am revenit asupra lor acum, dar pentru a le trata altfel, din perspectiva tehnologiilor inovatoare. Prin această abordare, reconfigurăm complet designul MINI, cu toate punctele sale analogice de identitate pentru un viitor digital.'

Adaugă un comentariu

Articole similare