De ce logo-ul Aston Martin are două aripi?

Aston Martin este unul dintre cei mai cunoscuți producători de mașini de lux la nivel mondial. Pe cât este de simplu logo-ul Aston Martin, pe atât de multe lucruri transmite acesta.

Compania a fost înființată în 1913 de Robert Bamford și Lionel Martin. Numele de Aston Martin vinde de la fondatorul companiei și după numele traseului de viteză pe traseu montan, Aston Clinton. În anul 1922, la patru ani de la încheierea Primului Război Mondial, compania a fost preluată și revitalizată de Contele Louis Zborowski.

În anul 1927, designerii Aston Martin au ales pentru logo o pereche de aripi, peste care era trecut numele complet al companiei. Aceasta alegere se datora la vremea respectivă faptului că automobilele produse sunt atât de rapide încât pot zbura. Aproape că mașinile marca Aston Martin au aripi.

Logo-ul a mai suferit modificări minore în anii 1930, 1932, 1939, 1959, 1971, 1972, 1984 și 2003 când s-a ajuns la actuala formă.

Aston_Martin_DBS_V12_coupé_(front_left)_b-w

 

Adaugă un comentariu