Automobilele familiale compacte propuse de Peugeot au impresionat favorabil de-a lungul generațiilor prin comportamentul rutier riguros, agilitatea evidentă și o percepție a calității situată la un nivel respectabil. Toate acestea sunt acum ridicate la cote noi de către proaspăt-lansatul Peugeot 308.
Designul exterior poartă o amprentă clară de rafinament francez pe fondul unei presonalizări cât se poate de inspirate. Seria Peugeot 308 include două variante de caroserie: hatchback compact tipic și break (consola spate este mai lungă, există un al treilea geam lateral, indicativul caroseriei este SW).
În interior, cele mai avansate realizări în materie de digitalizare au fost perfect integrate pentru a reflecta promisiunile unei experiențe fluente și lipsite de asperități, așa cum se desprind acestea din expresivitatea exteriorului. Tabloul de bord Peugeot i-Cockpit nu face nicio concesie în privința funcționalității și a unei utilizăir intuitive. Totul este poziționat în mod natural în fața ochilor și raza de acțiune a mâinilor șoferului, inclusiv comenzile situate pe consola centraă, care este ușor orientată spre postul de conducere.
Pentru a-și încuraja clienții în tranziția către mobilitatea electrică, noul Peugeot E-308 oferă un sistem de propulsie deosebit de performant, cu autonomie crescută. O evoluție care consolidează și mai mult atractivitatea modelului Peugeot E-308, deja clasat drept cea mai eficientă mașină de pe piață (devansat doar de E-208) în cadrul testului german ADAC Ecotest 2024. Motorul electric de 115 kW (156 CP), care oferă un cuplu de 270 Nm, asigură o accelerație viguroasă. Acesta este alimentat de o baterie de 58,4 kWh (55,4 kWh utilizabili), sistemul funcționând la tensiunea de 400 V.
Pentru cei aflați în căutarea versatilității prin excelență, noul Peugeot 308 Plug-in Hybrid combină un motor electric de 92 kW (125 CP) cu un motor termic turbo de 1,6 litri, cu 4 cilindri, care dezvoltă 150 CP (110 kW), rezultând o putere combinată de 195 CP (143 kW). Transmisia automată cu dublu ambreiaj și 7 trepte e-DCS7 garantează schimbări rapide și line ale vitezelor.
Această generație a doua de sisteme de propulsie hibride plug-in include o baterie de 17,2 kWh care oferă o autonomie 100% electrică de 85 km (ciclu combinat WLTP). Bateria poate fi încărcată în doar 2 ore și 5 minute (încărcător de 7,4 kW) sau în 7 ore și 25 de minute folosind o priză standard de uz casnic (10 A, 2,3 kW).
Pentru clienții care caută o abordare accesibilă și lesne de utilizat a electrificării, noul Peugeot 308s oferă sisteme de propulsie hibride de 145 CP, mizând pe o transmisie automată electrificată cu dublu ambreiaj e-DCS6, având 6 trepte.
Datorită unei baterii care se încarcă automat în timpul mersului, această tehnologie oferă un impuls suplimentar de cuplu pentru o accelerație deosebit de dinamică, menținând în același timp un consum controlat (4,7 până la 5 l/100 km, în funcție de model, ciclu combinat WLTP). În zonele urbane, modelele Peugeot 308 și 308 SW Hybrid 145 pot rula până la 50% din timp în modul 100% electric, cu emisii zero.
Cu angajamentul de a oferi soluții adaptate tuturor clienților și utilizărilor, Peugeot oferă noul Peugeot 308 cu un motor diesel cu patru cilindri, 1,5 l BlueHDi și 130 CP, care și-a dovedit eficiența. Cu transmisia automată EAT8, acest propulsor deosebit de potrivit pentru condusul frecvent pe distanțe lungi la costuri foarte prietenoase.