Succesul noului Duster a majorat vânzările Dacia cu 13,8% în primul trimestru

Succesul noului Duster a majorat vânzările Dacia cu 13,8% în primul trimestru din acest an, la nivelul record de 171.577 unităţi, de la 150.833 vehicule în perioada similară din 2017.

Grupul Renault a raportat un avans al livrărilor de 4,8% în perioada ianuarie-martie 2018, la 935.041 vehicule, faţă de 892.348 unităţi în primul trimestru din 2017, conform datelor furnizate de companie.

În Europa, înmatriculările Grupului Renault cresc cu 2,8% pe o piață care progresează cu 0,6%, datorită succesului noilor modele Duster și Koleos.

În primele trei luni din acest an, veniturile au urcat la 13,16 miliarde de euro (15,93 miliarde de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la 13,7 miliarde de euro.

În primele trei luni ale anului au fost înmatriculate peste 28.000 de mașini noi în România, cu 11% mai multe decât în aceeași perioadă din 2017 (22.276 unități). Constructorul ales de majoritatea clienților de mașini noi a fost Dacia, cu 7707 unități vândute.

Adaugă un comentariu