Eco-friendliness: Mazda 2 a atins la Green NCAP un rating de excepție pentru o motorizare cu benzină.

Conform procedurilor și standardelor Green NCAP, pentru obținerea unui rating de peste 3,5 stele la această testare cu profil eco bine ar fi să te prezinți cu vehicule care au sisteme de propulsie BEV sau PHEV. Deși Mazda 2 s-a prezentat cu obișnuita sa motorizare Skyactiv-G de 1,5 litri și 75 CP, automobilul nipon de clasă mică a reușit să-și adjudece cotarea mai sus menționată.

Foarte puține automobile dotate cu motoare cu ardere internă alimentate cu benzină au mai reușit rezultate comparabile. „Rezultatele de acest fel validează strategia noastră de a continua îmbunătățirea combustiei interne și, astfel, de a atenua impactul asupra mediului înconjurător al mașinilor noastre', spune Heiko Strietzel, Powertrain Manager la Mazda Motor Europe. „Demersul face parte din abordarea noastră cu soluții multiple, care include diferite forme de propulsie și, ca întotdeauna, eforturi minuțioase de a reduce fiecare gram posibil de greutate.'

„Felicit Mazda pentru performanța impresionantă, în special în ceea ce privește eficiența consumului de combustibil', a comentat Aleksandar Damyanov de la Green NCAP. Pe lângă consumul redus, organizația a evidențiat și emisiile reduse ale Mazda2, menționând că Mazda 2 ar fi obținut un scor și mai bun dacă ar fi fost echipat cu un filtru de particule specific motoarelor cu benzină.

Cea mai recentă versiune de 75 CP a seriei Mazda 2 este acum disponibilă în Europa și are un motor cu benzină Skyactiv-G având compresie mai mare (15:1 față de 13:1) și cu tehnologie de alimentare nouă. Drept urmare, consumul său de combustibil și emisiile de CO2 au fost reduse cu aproximativ 10%, în ciuda faptului că mașina a fost testată fără sistemul Mazda M Hybrid. Cifrele oficiale Mazda sunt remarcabil de precise și realiste: consumul mediu al modelului Mazda2 în timpul testelor Green NCAP a fost doar cu puțin mai mare decât cifra conformă normelor WLTP la consumul combinat.

Adaugă un comentariu